~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 10 aprilie 2011

UN STANDARD DUPA CARE SA TRAIESTI

Incolo, fratii mei, tot ce este adevarat, tot ce este vrednic de cinste, tot ce este drept, tot ce este curat, tot ce este vrednic de iubit, tot ce este vrednic de primit ,orice fapta buna ,si orice lauda ,aceea sa va insufleteasca. (Filipeni 4:8)

Viata crestina nu este o colectie de intredictii si porunci, ci o umblare zilnica in care suntem calauziti de Duhul Sfant, ce locuieste in noi. El ne poate ajuta sa dobandim stapanire de sine si ne da directii sa intelegem principiile de baza ale Cuvantului lui. Ajutorul Lui, ne putem fixa standarde bune pentru comportamentul nostru.

Un exempul al calauzirii Duhului Sfant il putem vedea inafirmatia facuta de J.Wilbur Ceapman. El a spus: "Viata mea este gurvenata de aceasta regula:
Tot ce-mi umbreste viziunea Domnului Isus Hristos, ma abate de gustul studierii Bibliei, imi paralizeaza viata de rugaciune sau imi face dificila lucrarea crestina este rau pentru mine; ca si crestin, trebuie sa ma indepartez de acel lucru. "

Apostolul Pavel, sub inspiratia Duhului Sfant, a rezumat aceasta afirmatie astfel: Tot ce este adevarat, tot ce este vrednic de cinste, tot ce este drept, tot ce este curat,tot ce este vrednic de iubit, tot ce este vrednic de primit, orice fapta buna, si orice lauda, aceea sa va insufleteasca." (Filipeni 4:8)

Umplindu-ne mintea cu aceste lucruri si avand calauzirea Duhului Sfant, ne putem dezvolta jaloanele pentru o viata spre gloria lui Dumnezeu. Cand facem astfel, vom fi eliberati de tirania "poftelor carnii, poftei ochilor si laudaroseniei vietii acesteia"(1Ioan 2:16).

Apoi indiferent de incercarile care vin sau de ispitele care ne amenita, vom avea un standard dupa care traim.-P.R.V.

Niciun comentariu: