~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 9 aprilie 2011

FAPTE - NU SENTIMENTE


"V-am scris acestea lucruri ca sa stiti ca voi ...aveti viata vesnica (1Ioan 5:13 )

Siguranta salvari noastre trebuie sa se intemeieze pe fapte si nu pe sentimente. Emotiile pot fi nestatornice si insalatoare ,Apostolul Ioan scrie :"V-am scris aceste lucruri ca sa stiti ca voi ,care credeti in Numele Fiului lui Dumnezeu, aveti viata vesnica".

-

Domnul vrea ca noi sa ne bizuim mai degraba pe faptele inregistrate in Cuvant pentru a avea siguranta salvarii decat pe sentimentele noastre schimbatoare.
-
Cand George B.McClellan a fost desemnat general maior al armatei Americane, a scris sotiei sale :"Nu ma simt cu nimic deosebit de felul in care m-am simtit eri. Intr-adevar, nu mi-am pus inca noua uniforma. Sunt sigur, totus, ca sunt comandatul armatelor Uniunii, deoarce ordinul presedintelui Lincoln dat in sensul acesta este chiar in fata mea".

-

Acceptand autoritatea cuvantului comandatului suprem ,Mc-Clellan a fost increzator de pozitia sa. In mod similar, toti cei ce L-au primit pe Domnul Isus Hristos ca salvator pot sa se increada cu desavarsire in Cuvantul lui Dumnezeu, Biblia ,care spune ca noi suntem indreptatiti prin credinta (Romani 5;1) si am trecut din moarte la viata '(Ioan 3:14).

-

Prietene, poti spune : "Stiu in cine am crezut. Si sunt incredintat ca El are putere sa pazeasca ce I-am incredintat pana in ziua aceea?" (2Timotei 1;12). Este un lucru minunat sa ai deplina siguranta ca esti destinat cerului. Poti avea aceasta incredere, bazandu-te pe Domnul Isus Hristos, Cuvantul viu, si Biblie, si nu pe sentimentele tale. H.G.B.

Niciun comentariu: