~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 24 aprilie 2011

DOMNUL A -NVIAT SI,PRIN EL


Domnul a-nviat si, prin El,
Am scapat de osanda grea:
Cu-al Sau sange scump, El pe toti
Din blestem ne-a rascumparat.
Inviat-am si noi cu Domnul
Si vrasmasii toti biruiti sunt.

Azi mormantul Lui este gol
Noi de judecata -am scapat.
In Isus, avem azi viata de-nviere!
El a biruit pe Vrasmas
Si ne-a izbavit de pierzare!

Domnul a-nviat si-azi cu El
Pe pamantul calcat de El,
Pe-a-Lui urme voiosi umblam ,
Ochii tinta spre El tinand.

Azi,putem sa venim cu totii
Inaintea Tatalui Sau Sfant,
Caci prin moartea Lui ne-a deschis
Un drum slobod la Tatal Sau.

Domnul a-nviat si-a plecat

Sus,in ceruri ,la Tatal Sau ;
Noi dorim sa-L vedem
Si-mpreuna cu El sa fim.

Domnul a inviat si prin El noi
Suntem intro noua zidire,
Unde nu-i nimic pacatos
Si unde Isus este tot .

Autor necunoscut


Niciun comentariu: