~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 18 aprilie 2011

SUFERINITILE SI MOARTEA DOMNULUI NOSTRU


"Mi-au strapuns mainele si picioarele."(Psalmul 22:16)

"Vor vedea pe cine au strapuns (Ioan 19:37)

Ranile provocate Domnului Isus pe cruce la Golgota vor ramane pentru totdeauna. Ele nu vor fi sterse niciodata .Ce pret mare a platit Domnul Isus cand a murit pe cruce la Golgota !El a devenit Om pentru a putea merge la cruce.Acolo a fost lasat singur .Oamenii L-au inconjurat ca dusmani .


Cerul nu a dat nici un raspuns cand a strigat :"Dumnezeul Meu ,Dumnezeul Meu , pentru ce M-ai parasit?" Domnul Isus a fost inaltat pe cruce si a murit ,pentru ca pacatele noastre apasau asupra Lui si a fost facut pacat pentru noi. Aceasta a fost pretul care L-a platit El pentru salvarea noastra.


Inimile noastre sunt miscate ori de cate ori ne preocupam cu ceea ce a suferit Domnul si Mantuitorul nostru pe cruce la Golgota. Suferintele grele ale Mantuitorului nostru ar trebui sa faca mereu asupra noastra o impresie adanca. Ele trebuie sa fie motivul laudei,al multumiri si al adorarii.


El a fost inlocuitorul nostru; pedeapsa ,care trebuia sa ne loveasca pe noi, L-a lovit pe El pentru noi. Privirea credintei ,indreptata mereu spre Cel care a purtat pacatele noastre in trupul Sau pe lemn...prin ranile Lui ati fost vindecati.

Niciun comentariu: