~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 20 aprilie 2011

MEDITAND LA SUFERINTELE DOMNULUI


"Isus le-a zis:"Sufletul Meu este cuprins de o intristare de moarte ...("Matei 26:38)

In Ghetsimani,preaiubitul nostru Mantuitor ,in desavarsita Sa umanitate ,era coplesit la gandul mortii,care inainta cu groaza ei si proiecta asupra sufletului Sau curat si sfant umbra ei inspaimantatoare .Umbra mortii L-a determinat sa-I infatiseze Tatalui Sau rugaciunea la care niciunul nu putea sa se uneasca .Cine putea sa inteleaga chinurile unui astfel de moment?


Cazand cu fata la pamant ,Domnul Isus a cerut sa se faca nu voia Sa ,ci voia Tatalui.Era vorba in acel moment suprem de a primi paharul maniei divine pe care noi am meritat-o:moartea,judecata lui Dumnezeu .Diavolul a facut sa apese asupra sufletului adorabilului nostru Mantuitor toate urmarile ascultarii Sale pana la moarte


Domnul dorea,desigur,ca cesul ingrozitor al mortiisa treaca departe de El,dar pe de alta parte perfectiunea Sa nu putea decat sa accepte sa mearga pana la capat in impinirea voii Tatalui.Meditand la suferintele Domnului sa-L adoram inimile noastre pe Domnul si Mantuitorul nostru.- Samanta buna

Niciun comentariu: