~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 1 aprilie 2011

UN CRAMPEI DE CER


Religia curata si neintinata ...este sa-i cercetam pe orfani si pe vaduve in necazurile lor.(Iacov1:27)

-

Poti fi in cer chiar daca stai cu picioarele ferm pe pamant. Nu, nu vorbesc despre rapiri misterioase. Am in minte o calatorie pe care o putem efectua ori de cate ori facem ceva cu amabilitate, fara egoism,in numele Domnului Isus.

-

Un om de afaceri crestin l-a auzit pe pastorul sau relatand despre o vaduva care fusese evacuata din apartamentul pe care il ocupa ,deoarce nu-si platise chiria . Mobila ii statea afara pe iarba din fata casei. Nu stia unde sa plece si nici ce sa faca.

-

Pastorul a spus ca daca s -ar gasi cineva s-o ajute ,acea persoana ar putea"vede un crampei de cer . "Omul de afaceri s-a dus sa vada ce ar putea face pentru biata femeie. S-a intors la biserica inseara aceleasi zile si a spus :

-

"Am fost in cer. M-am dus la vaduva aceea, am platit chiria pentru ea, am ajutat-o sa-si mute din nou lucrurile in locuinta si i-am umplut frigiderul cu mancare. Am avut o bucurie cum n-am mai simtit de multi ani ".

-

Ai vrea sa fii in cer pentru o vreme, fara ca sa parasesti pamantul?

Fa ceva cu amabilitate si lipsit de egoism pentru cineva aflat in nevoie. Bucuria si multumirea pe care o vei vedea pe fetele oamenilor pe care ii ajuti te vor face sa te simti bine si te vei intreba daca incer poate fi mai bine decat asa.

-

Unul dintre motivile pentru care incercam sa ne infigem radacinele atat de adanc in pamant este tocmai egoismul nostru .

-

Cu cat devenim mai alturisti, cu atat vom simti mai multa bucurie cereasca . Urmeaza exemplul acestui om de afaceri din povestirea noastra de azi si vei vedea un crampei din cer .-H.V.L.

Niciun comentariu: