~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 31 ianuarie 2009

EU NU STIU CUM SA-TI DAU IUBIREA

Ee nu stiu cum sa-Ti dau iubirea ,
Pe care Doamne Tu mi-0 ceri.
Nu stiu sa fac nici rugaciunea,
Sa capat de la Tine puteri.

Eu nu stiu dar Te rog pe Tine ,
Invatama sa Te iubesc.
Ramai pe todeauna in mine.
Si atunci eu in iubire cresc.

Eu nu stiu cum sa iti dau iubirea ,
Pe care Doamne o doresti.
Si pentru asta simnt durerea ,
Ce-o porti in ochii cand ma privesti.

Eu nu stiu dar te rog pe Tine ,
Invatama sa te iubesc.
Ramai pe todeauna in mine.
Si atunci eu in iubire cresc.

Nu-i dragostea ingropata inca ,
Caci nu e groapa pentru ea.
O, lacrama iese din stanca,
Dar dintr-o inima ca o mea.

Eu nu stiu dar te rog pe Tine ,
Invatama sa te iubesc .
Ramai pe totdeauna in mine .
Si atunci eu in iubire cresc.
Cintata de Aura Raica

Niciun comentariu: