~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 22 aprilie 2011

PIN RANILE LUI SINTEM TAMADUITI


Mi-am dat spatele inaintea celor ce ma loveau,si obrajii inaintea celor ce-Mi smulgeau barba;nu Mi-am ascuns fata de ocari si de scuipari. (Isaia 50:6)


Asa vorbeste Mantuitorul prin Duhul sfant despre Sine prin prorocul Isaia. Domnul Isus S-a dat in mainele oamenilor pacatosi. El nu S-a speriat de drumul Golgotei. Cea mai teribila injosire a suportat-o cu dragoste era injosit continu si profund. Domnul ,"S-a smerit si S-a facut ascultator pana la moarte si inca moarte de cruce ". Acolo la dus nedreptatea oamenilor.


"Cand a fost chinuit si asuprit n-a deschis gura de loc, ca un miel pe care-l duci la macelarie. "El era Mielul sfant ,trimis de Dumnezeu si dat pentru nelegiuirile noastre. Era un chin pe care-L parcurgea cu dragoste fata de Dumnezeu Tatal si fata de noi,cei pierduti. El putea sa spuna :Tatal Ma iubeste ,pentruca Imi dau viata ca iaras sa o iau. Nimeni nu mi-o ia cu sila ...Am putere sa o dau si am putere sa 0 iau iarasi. Ce dragoste ar fi putut face lucru acesta ?


Numai dragostea dumnezeieasca. Odata va fi rasplatita aceasta dragoste cand toti rascumparatii vor intona cantarea de slava a Mielului. Noi cei credinciosi avem de pe acum putinta sa vestim moartea Lui si astfel sa-I aducem lauda si adorare. Binecuvantat sa fie Domnul Isus care ne-a rascumparat cu sangele Sau !

Niciun comentariu: