~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 1 mai 2011

DOMNUL DA INTELEPCIUNE;


"Mai buna este intelepciunea de car taria !"Totus intelepciunea saracului este dipretuita,si nimeni nu-l asculta. (Eclesiastul 9:16)

Intelepciunea face pe om rabdator,si este o cinste pentu el sa uite greselile .

(Proverbe 19;11)

Intr-o fabula se spune: ca un leu,fiind ostenitde atata alergare,s-a culcat la umbra unui copac.Un soarece ce se plimba de colo pana colo ,incepu deodata sa alerge pe spinarea leului.Desteptandu-se leul il prinse pe soarece si ii zise:"Cat e campul de mare,numai pe spatele meu ti-aigasit loc de alergare?Ei acum ,ce vrei?


Atunci sarmanul soarece a raspuns cu un glas umul:O,prea puternice leu ,recunosc ca am gresit .Te rog ,iarta-ma caci aceasta va fi cea dantai si cea din urma gresala fata de leu.Si apoi ce lauda va fi pentru un leu ca a omorat un soarice ?

Razand leul l-a slobozit pe soarece .Dupa cateva zile ,leul se prinnse intr-o plasa mare .Pe care vanatorii au intins-o ca pe o capcana .Neputand scapa nici cum din ea ,leul incepu sa racneasca .

Auzind racnetul ,soarecele alerga si recunoscand in capcana pe binefacatorul sau ,incepu a roade sforile plasei una dupa alta pana cand leul a fost eliberat .


Atunci leul zise:"Cine ar fi zis vreodata ca un soarece poate elibera un leu?

Intelepciunea poate parea mica in ochii celor puternici

Dar intelepciunea s-a dovedit mai buna decat taria ,

Sa ne apreciem valorile lucrurilor mici in raport cu puterea ,caci la izbanda ajungi numai prin intelepciune.

Niciun comentariu: