~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 6 mai 2011

DARUIESTE LUI DUMNEZEU CU BUCURIE





"Fiecare sa dea dupa cum a hotarat in inima lui :nu cu parere de rau sau de sila,caci pe cine da cu multumire ii iubeste Dumnezeu . ( 2Corinteni 9:7)


Un predicator facea apel pentru colecta in fata unei unei adunari mari.A cerut oamenilor sa vina cu darurile lor in fata bisericii intr-un act al vointei si bucuriei .Multi au venit in fata pentru a-si prezenta darurile.



Printe ei ,o adolescenta schioapa s-a aliniat schiopatand pe la sfarsitului randului

Scotandu-si ceasul de la mana ,l-a pus pe masa de langa podimul amvonului ,dupacare s-a indreptat spre banca.

Cand serviciul s-a terminat ,unul dintre usier a fost trimis s-o conduca in biroul unde predicatorul dorea sa stea de vorba cu ea.El a spus:"draga mea,am vazut ceea ce ai facut in seara aceasta. A fost minunat .Dar raspunsul oamenilor a fost generos ,ca am primit mai mult decat trebuie pentru nevoile noastre .Nu ma simt bine sa pastram ceasul tau atat de pretios si as vrea sa-l iei inapoi."



Acest fapt a suprins-o pe fata ,care a clatinat vehement din cap a refuz .cu o privire plina de repros in ochi ,ea a spus:Frate pastor ,dumneavoastra nu intelegeti .Ceasul nu vi l-am dat dumneavoastra sau bisericii ,ci l-am dat Domnului."

Cuvantul lui Dumnezeu ii invata pe credinciosi sa dea ,nu cu parere de rau si nici de sila ,caci pe cine da cu bucurie il iubeste Dumnezeu ."Sufletul binefacator va fi saturat ,si cel ce uda pe altii va fi udat si el,"-D.C.E.




Niciun comentariu: