~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 20 mai 2011

INCONJURAT CU INDURARE


"Cel ce se increde in Domnul este inconjurat cu indurarea Lui ."(Psalmul 32:10)

Frumoasa rasplata asigurata increderii !Doamne ,fa-mi parte de ea din plin ! Mai mult ca oricare alt suflet ,omul increzator se simte pacatos :dar iata ,harul ii este pregatit .El stie ca nu merita indurarea ;dar ea vine peste el si ii este data din belsug .Doamne ,te rog da-mi harul sa ma incred in Tine !


Priveste ,suflete al meu ,ce corp de garda ti-a fost pregatit !Precum un print este inconjurat de soldatii sai ,tot asa esti tu inconjurat de indurarea Sa. In fata ,in spate ,din toate partile poti vedea aceasta paza a harului .Tu te gasesti chiar la miljoc ,daca ramai in Domnul Isus Hristos.


Ce aer poti respira acolo ,sufletul meu .Asa cum te inconjoara aerul pe care-l respiri ,tot asa te inconjoara dragostea lui Dumnezeu .David zice:"Neprihanitilor ,bucurativa in Domnul si veseliti-va !Scoateti strigate de bucurie ,toti cei cu inima fara prihana !-C.H.SPURGEON


Niciun comentariu: