~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 4 mai 2011

CE TE COSTA ?


"Caci erati ca niste oi ratacite .Dar v-ati intors la Pastorul ...sufletelor voastre .(1Petru 2;25)

Cand era tanar casatorit ,Arthur Schirmer si-a petrecut mult timp frecventand balurile,pariind la cursele de cai ,angajanduse in multe alte activitati in care isi gasea placerea .Desi stia o multime de lucruri despre Blibie ,nu-L cunostea pe Domnul Isus ca Salvator.


Simtea ca a fi crestin inseamna o piedica in calea bogatiilor si placerilor .Intr-o zi,Jean ,singurul lui copil ,mandria vietii sale ,a devenit crestina .Cu multa fidelitate depunea marturie inaintea parintilor ei si,dupa cativa ani ,au fost de acord ca intr-o zi sa mearga la o evanghelizare.Acolo ,Arthur si sotia lui ,Audrey ,L-au primit amandoi pe Domnul Isus ca Salvator.


Timpul trecea si nu se vedea nici un semn de crestere spirituala inviata lor .Trista din cauza ca parintii ei nu se mai maturizau in Domnul Isus Hristos ,fiica lor,acum in varsta de 21 de ani ,a cerut unui grup de tinere femei sa i se alature in rugaciune pentru parintii ei .Ea a spus:"Doamne ,asculta-mi rugaciunea ,nu are importanta cat m-ar costa si ce sacrificiu personal trebuie sa fac!"


La doua zile dupa aceea ,Domnul a raspuns la rugaciunea ei:Afost luata de un vartej in timp ce inota si s-a inecat .

Privind in urma ,tatal ei scrie:"Mi-am revizuit viata stearpa si am strigat la Domnul cu lacrami de pocainta :


O,Doamne in toti acesti ani mi-am condus singur viata si am facut o ruina din ea.

Acum vreau ca Tu sa preiei conducerea!"Pana atunci ,Arthur si sotia lui nu si-au schimbat viata .Au fost apoi folositi in mod minunat de Dumnezeu -Dar ,vai cu ce pret!

Cat te va costa ,omule care te pretinzi crestin si traiesti o viata lumeasca ,ca sa te predai cu totul Domnului Isus?-H.G.B.

Niciun comentariu: