~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 30 ianuarie 2023

"NU TE TEME CREDE NUMAI!"


   'Sa ne uitam tinta la Capetenia si Desavarsirea credintei noastre, adica la Isus, care pentru bucuria care-I era pusa inainte, a suferit crucea, a dispretuit rusinea, si sade la dreapta scaunului de domnue al lui Dumnezeu. (Evrei 12:2)

N-am sa iut niciodata  raspunsul pe care i l-a dat odata acel mare om al credintei, George Mueller , unui domn care l-a intrebat care este cea mai buna cale de a avea o credinta puternica:

" Singura cale de a cunoaste credinta puternica este sa induri incercari mari. Eu am invatat credinta ramanand neclintit in mijlocul testarilor severe".

Ce adevarat este lucrul acesta!  Trebuie sa te increzi cand orice altceva cade.

Draga suflete, probabil realizezi cu greu valoarea situatiei tale prezente. daca induri mari necazuri chiar acum, esti la izvorul celei mai puternice credinte. 

Dumnezeu te va invata in timpul acestor ore de intuneric sa ai cea mai puternica legatura cu tronul Sau  pe care ai fi putut-o cunoaste vreodata, doar daca  vrei sa te supui.

"Sa ne apropiem dar cu deplina incredere de scaunul harului ca sa capatam indurare, si sa gasim har, pentru ca sa fim ajutati la vreme de nevoie. (Evrei 4:16)

"Nu te teme, crede nimai! (Marcu 5:36) Dar daca te temi vrodata , priveste pur si simplu in sus si  spune: "Ori de cate ori ma tem, eu ma incred in tine" (Psalmul 56:3) Apoi vei fi in stare sa-I multumesti lui Dumnezeu pentru scoala necazului care a venit peste tine scoala credintei. A.B. Simpson

 Marea credinta trebuie mai intai sa indure mari incercari.

Cele mai mare daruri ale lui Dumnezeu vin prin mari dureri. Putem gasi ceva de voaloarea domeniul spiriutal sau natural care sa fi aparut fara multa truda si lacrimi?

A fost vreodata vreo reforma mare,  sau vreo descoperire benifica pentru umanitatea, sau vreo trezire spirituala fara silinta si varsarea sangelui acelora ale carei suferinte erau de fapt durerile nasterii ei?

Intareste-te, tu care esti ostenit, impovarat,aplecat Sub crucea ta; Adu-ti aminte ca cel mai mare castig al tau poate veni prin cea mai mare pierdere.Viata ta este mai nobila pentru  un sacrificiu.Si mai divina.{IZVOARE IN DESERT}

Niciun comentariu: