~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 16 ianuarie 2023

SA-I MULTUMIM LUI DUMNEZEU !


 "Binecuvantat sa fie Dumnezeu, Tatal Domnului nostru Isus Hristos. Parintele indurarilor si Dumnezeul orcarei mangaieri, care ne mangaiein toate necazurile noastre, pentruca, prin mangaierea cu care noi insine suntem mangaiati de Dumnezeu, sa putem mangaia pe ceice se afla in vreun necaz. (2Corinteni 1:3-4)

Dumnezeu ne poarta zilnic de grija.     De aceea, in fiecare zi avem motive sa-I multumim din inima pentru purtarea Sa de grija.

Sa-I multumim lui Dumnezeu pentru ajutorul Sau!    "Dumnezeu este adapostul si taria noastra, un ajutor care nu lipseste niciodata in nevoi" (Psalmul 46:1)

Greutatile noastre nu-L pun incurcatura pe Dumnezeul atot puternic. El ne pote da solutia, desi noua ni se pare ca totul este imposibil.

Sa-I multumim lui Dumnezeu pentru puterea Sa!    Adesea am experimentat cum promisiunea Lui s-a implinit :  "Si puterea ta sa tina cat zilele tale! (Deuteronom 33:25) El nu ne da un depozit intreg de putere ci una suficienta pentru situatia in care ne aflam.

Sa-i multumim lui Dumnezeu pentru prezenta Sa!    Nu suntem niciodata singuri . Domnul Isus ne-a promis: "Si iata, Eu sunt cu voi in toate zilele , pana la sfarsitul veacului(Matei 28:20 )     Aceste ,cuvinte sunt valabile atat in zile frumoase , cat si cat si in zile grele.

Sa-i multumim lui Dumnezeu pentru harul Sau!     Stim ca si David , ca "fericirea si indurarea ma vor insoti in toate zilele vietii mele   "    (Psalmul 23:6)   Harul lui Dumnezeu ne sta la dispozitie oricand . Sa beneficiem  de el cu multumire!

Sa-I multumim lui Dumnezeu pentru darul Lui nespus de mare (2 Corinteni 9:15)!  El a dat pe Fiul Sau la moarte pentru noi, pentru ca astfel, prin credinta in Isus Hristos, ,noi sa devenim copiii Sai iubiti.{Samanta buna}

Niciun comentariu: