~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 6 februarie 2023

CUM ARATA INIMA TA ?



'Pentruce te mahnesti, suflete si gemi inlauntrul meu?  Nadajduieste in Dumnezeu, caci iarasi Il voi lauda; El este mantuirea mea si Dumnezeul meu.(Psalmul 42: 11)

"Caci Eu sunt Domnul Dumnezeul tau,care te iau de mana dreapta si -ti zic: Nu te teme de nimic ,Eu iti vin in ajutor.! Isaia 41 :13 "nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorar, caci Eu sunt Dumnezeul tau ; Eu te intaresc , tot Eu iti vin in ajutor Eu te sprijinesc cu dreapta Mea bitiutoare (Isaia 41:10)

Dumnezeu cunaoaste secretele inimii tale.  Cu El poti vorbi despre tot ce te preocupa:

Poate te simti singur, pentruca nimeni nu te intelege si nimeni nu se preocupa cu problemele tale. Atunci varsa-ti inima inaintea lui Dumnezeu ! El te intelege pe tine si situatia ta. El te iubeste  si doreste sa devii copilul Sau,  prin credinta in Isus Hristos.

Poate te simti vinovat  si incerci sa scapi de vina, insa nu reusesti. Te sfatuiesc sa-ti marturisesti pacatele inaintea lui Dumnezeu ! 

Roaga-te Lui si spune-I Lui fara ezitare si fara frica tot ceea ce ai facut gresit. Apoi inima ta va fi inundata de o bucurie deplina , pentru ca Dumnezeu iti  iarta vina.

Poate doresti sa ai o viata implinita. Ai incercat  multe lucruri, ar n-ai gasit adevarata fericire . Fiul lui Dumnezeu iti face acum o oferta: El doreste sa-ti daruiasca o viata noua, implinita. 

Apuc-o !  preda-te Lui cu toata fiinta ta si vei gusta  cat de fericit poti fi cu Isus!

Poata inima ta este cuprinsa de indoiala.Te intrebi  daca Biblia este adevarata,  daca Dumnezeu exista .Daca esti in aceasta situatie, roaga-te lui Dumnezeu si spune-I Indoielile tale.

El iti va da raspuns prin Cuvantul Sau si iti va arata ca El este Dumnezeul  Atotputernic in care iti poti pune toata increderea. {SAMANTA BUNA}

Niciun comentariu: