~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 1 ianuarie 2023

DUMNEZEU VREA SA MEARGA CU NOI


 "Cartea aceasta a legii sa nu se departeze de gura ta; cugeta asupra ei zi si noapte,cautand sa faci tot ce este scris in ea;caci atunci vei izbandiin toate lucruriletale, si atunci vei lucra cu intelepciune.

Nu ti-am dat Eu oare porunca aceasta:Intareste-te  si imbarbateaza-te , caci Domnul Dumnezeul tau , este cu tine in tot ce vei face. (Iosua 1:8-9)

Ne aflam iarasi la inceputului unui an nou care ne sta inaintea noastra precum o tara indepartata si necunoscuta, in care nimeni nu a pus piciorul si nimeni nu poate  sa spuna cum va fi acolo.

Nici nu putem sa ne urcam pe vreo inaltime, ca sa aruncam o privire de anslambu spre zarile acestui an. De aceea, multi se tem de ceea ce ar veni asupra lor si devin nesiguri.

Odinioara, poporul Israel statea la granita tarii  fagaduite, Canaan, nestiind  ce-l asteapta. Dumnezeu le-a vorbit prin conducatorul lor, Iosua: Eu voi fi cu tine ... nu te voi lasa, nici nu te voi parasi ...

Numai intsreste-te si fiifoarte curajos, ca sa iei seama sa lucrezi potrivit intregii legi pe care Moise slujitorul Meu ti-a poruncit-o ;sa nu te departezi de la ea nici la dreapta nici la stanga,ca sa prosperi oriunde vei merge, Iosua 1.5,7)

Aceste cuvinte au aplicatia directa la noi. Dumnezeu vrea sa sa fie cu noi !  Cat mai avem de gand sa-L oprim in a lucra in viata noastra? Glasul Lui se aude clar : " Intorceti-va la Dumnezeu "Fapte 3: 19

Un Dumnezeu bogat in indurare ne striga : Fiul Meu, da-Mi  inima ta si sa gaseasca placere ochii tai in caile Mele. (Proverbe 23 :26) 

Cine da ascultare acestor cuvinte si le implineste sa se linisteasca stiind ca zilele sunt in mana lui Dumnezeu, cu tot ce va veni asupra lui. Ce mare mangaiere! {Samanta buna}

 " nu te teme, caci Eu sunt cu tine: nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc ,tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare. (Isaia 41:10)

Niciun comentariu: