~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 7 ianuarie 2023

BUNATATEA LUI DUMNEZEU TE INDEAMNA LA POCAINTA


"Dispretuiesti  tu bogatiile bunatatii, ingaduintei si indelungeii Lui rabdari? Nu stii tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta? (Romani 2;4)

Era miezul noptii si un tanar se furisa prin vila parintilor sai. Cand a ajuns la biroul incuiat, a deschis in cateva secunde incuietoarea si a cautat repede dupa obiecte de valoare.

Fiul casei il fura pe tatal sau. Ce oribil! Deodata a dat peste un plic pe care scriea cu litere mari: TESTAMENT. cu mainile tremurande a deschis plicul.

Oare ce scrie in el? "Cu siguranta, tata m-a dezmostenit din cauza vietii mele imorale", se gandea el. Da acum citea testamentul: "Doresc ca unicul mei fiu sa primeasca la fel de mult ca si sora lui.

Imediat ce se va intoarce de la calea lui  pacatoasa, sa i se plateasca mostenirea. Doresc sa stie ca l-am iubit pana ultima clipa a mortii mele".Tanarul a cazut in genunchi. Cat de gresit l-a judecat pe tatal sau.

A parasit in liniste casa. Miscat de dragostea tatalui sau, a pus capat vietii sale stricate, s-a intors acasa si s-a impacat cu ai sai.

Multi oameni se aseamana cu acest tanar. Ei considera ca Dumnezeu este impotriva lor. Dar nu este asa. Dumnezeu ii iubeste pe toti oamenii si nu vrea ca cineva sa mearga in pierzare vesnica din cauza pacatelor sale.

Dumnezeu L-a dat pe Fiul Sau Isus Hristos la moarte, pentru ca oricine sa fie salvat prin credinta in Mantuitorul. Esti si tu salvat prin credinta in Mantuitorul? {Samanta buna}

"Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Lui Fiu. pentuca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica. ( Ioan 3:16)

Niciun comentariu: