~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 25 aprilie 2022

"M-AI SCOS LA LOC LARG, CAND AM FOST LA STRAMTOARE"


"Dumnezeu este adapostul si sprijinul nostru, un ajutor care nu lipseste niciodata in nevoi."(Psalmul 46:1)

            "M-ai scos la loc larg, cand am fost la stramtorare. (Psalmul 4:1, KJV)

Acest verset este una din cele mai mari marturii scrise vreodata cu privire la efecienta lucrarii lui Dumnezeu in favoarea noastra in timpul de criza.

Este exprimarea multumirii ca am fost scapat nu de suferinta, ci mai degraba prin suferinta. Afirmand ca: "M-ai scos la loc larg, cand am fost la stramtoare",

 psalmistul spune ca necazurile vietii au fost ele insele sursa acestei scoateri la loc larg a vietii lui.N-am experimentat noi aceasta de o mie de ori si am vazut ca este adevarat? 

Cineva a spus odata despre Iosif ca atunci cand era in inchisoare, fiarele i-au intrat in suflet." Si taria fierului este exact ce el avea nevoie, pentru ca mai devreme experimentase  numai stralucirea aurului.

El se bucurase de visele tineretii,  si visarea intareste intr-adevar inima. Cine varsa lacrami mari pentru o simpla poveste de dragoste nu va fi prea mare ajutor intr-o creza adevarata, pentru ca adevaratele necazuri vor fi prea mari pentru el.

Toti avem nevoie de fier in viata ca sa ne scoatem caracterul la loc larg. Aurul este doar o viziune trecatoare, in timp ce fierul este adevarata experienta de viata.

Lantul este legatura obisnuita care ne uneste cu altii trebuie sa fie unul de fier. Atingerea obisnuita a umanitatii care da oamenilor adevarata asemanare nu este bucuria, ci necazul- aurul este partial doar pentru cativa, dar fierul este universal.

Draga suflete, daca vrei ca adevarata ta compasiune pentru altii sa creasca, trebuie sa doresti ca viata ta sa fie restransa pana la un anumit grad de suferinta.

Inchisoarea pentru Iosif a fost drumul spre tronul sau, si ar fi fos incapabil sa ridice povara de fier a fratilor sai daca n-ar fi experrimentat fierul in propia lui viata.

Viata ta va fi extinsa in functie de cat fier ai indurat, pentru ca in umbrele intunericului - in realitate , ele sunt  mai bune decat ar putea sa fie vreodata visele tale.

Sa nu spui ca intunericul inchisorii te-a incatusat, pentru ca aceste catuse ale tale sunt aripi- aripi cu care zbori spre inima si sufletul umanitatii.

Si poarta inchisorii tale este poarta spre inima universului. Dumnezeu te-a scos la loc larg prin suportarea necazurilor. George Matheson 

Daca Iosif n-ar fi fost niciodata prizonier in Egipt, n-ar fi fost niciodata guvernatorul Egiptului. Lantul de fier cu care i-au legat picioarele, i-au adus lantul de aur la gatul sau. Se lectat.  {Izvoare in desert}

Niciun comentariu: