~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 4 aprilie 2022

" DACA MA CAUTATI PE MINE, LASATI PE ACESTIA SA SE DUCA."


 " Sa nu vi se tulbure inima. Aveti credinta in Dumnezeu,si aveti credinta in Mine. In casa Tatalui Meu sunt multe locasuri. Daca n'ar fi asa v'as fi spus. Eu Ma duc sa va pregatesc un loc. Si dupa ce Ma voi duce si va voi pregati un loc,Ma voi intoarce si va voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu,sa fiti si voi.(Ioan 14:1-2,3)

"Isus a raspuns: "V'am spus ca Eu sunt.Deci daca Ma cautati pe Mine, lasati pe acestia sa se duca "(Ioan 18:8) 

Observa, suflete , grija care a manifestat-o Isus fata de oile Sale, chiar si in ceasul incercarii! Pasiunea dominanta invinge moartea.

El s-a predat vrasmasului, dar a luat cuvantul de apararea ucenicilor Sai. Cat despre El, "ca o oaie muta inaintea celor ce o tund" Isaia 53:7), nu a deschis gura; insa de dragul ucenicilor Sai, a vorbit cu putere indoita. 

Aceasta este dragostea: constanta, uitandu-se pe sine, credincioasa. Dar oare in acest text nu exista si un alt inteles, mai profund? Nu se oglindeste insusi spiritul  Ispasirii in aceste cuvinte?

Pastorul cel bun isi da " viata pentru oile Sale" (Ioan 10:11) si cere sa fie lasate libere. Garantul este legat, si dreptatea cere ca toti cei pe care ii inlocuieste sa fie lasati sa plece. 

In timpul sclaviei din Egipt ,aceeasi  voce a rasunat cu putere: "Lasa pe poporul Meu sa plece" (vezi Exodul 9-1)Rascumpararea din sclavia pacatului si a Satanei trebuie sa vina.In fiecare celula din temnitele Dispararii, rasuna strigatul: Lasati-i pe acestia sa se duca", iar Disperarea si Teama fug.

Satana aude vocea cunoscuta si isi ridica piciorul de pe gurmazul celor cazuti ; Moartea il aude ,si portile mormantului se deschid larg. 

Drumul lor este o cale spre progres, sfintenie, triumf si glorie,si nimeni  nu indrazneste sa-i opreasca. "Pe calea aceasta nu va umbla nici un leu, si nici o fiara salbatica nu va apuca  pe ea,nici nu va fi intanlita pe ea, ci cei rascumparati vor umbla pe ea"(Isaia 35:9)

Cerbul diminetii a atras vanatorii asupra Sa, si caprioarele sfioase pot sa pasca acum in pace printre grini. Norul de furtuna sa- dezlantuit deasupra Crucii de pe Calvar, si peregrinii din Sion nu vor mai fi ajunsi de fulgerul razbunarii. 

Vino, suflete, si bucurate, de imunitatea pe care ti-a asigurat-o Mantuitorul.Binecuvantat sa-I fie Numele in fiecare clipa,zi dupa zi. {CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: