~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 25 aprilie 2022

NEPRIHANITA DRAGOSTE DINTAI


 Neprihanita dragoste dintai
Eu nu pot fara tine!    
/: Nu pot iubi nu pot ierta,
Nu pot cunoaste pacea Ta,
De nu ramai in mine. :/

Neprihanita dragoste dintai
Ce dor de Tine ma leaga, 
/:Te chem plangand si cu amar
Mai vino azi cu sfantu-Ti har
Cuprinde-mi viata-ntreaga !:/

Neprihanita dragoste danti
Eu nu gasesc in mine; 
/:Putere sa pot suferi,
Iertare sa pot darui 
Pierdut sunt fara Tine:/ 

Neprihanita dragoste dintai
Iubirea mea de sine,
/:Ma departat, ma ratacit
Din clipa cand Te-am parasit
Dar azi ma intorc la Tine:/

Neprihanita dragoste dintai,
 Cu lacrami de cainta, 
/: Cu-ntregul dor, cu -ntregul gand
Ma plec in fata Ta plangand
 Ma inchin cu umilinta.:/
Autor Ionel Plesa

Niciun comentariu: