~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 1 ianuarie 2022

SA-I INCREDINTAM DOMNULUI PLANURILE NOASTRE


 "Sa nu te paraseasca bunatatea si credinciosia leaga-ti-le la gat,  scrie-le pe tablita iniimii tale. Si astfel vei capata trecere si minte sanatoasa, inaintea lui Dumnezeu  si inaintea oamenilor.

Increde-te in Domnul din toata inima ta, si nu te bizui pe intelepciunea ta! Recunoaste-L in toate caile tale,si El iti va netezi cararile.Nu te socoti singur intelept; teme-te de Domnul si abate-te  de la rau!(Proverbe 3:3-4-5-6,7)

La inceput de an, oamenii isi stabilesc teluri importante pentru noul an si au asteptari mari de la ei insasi. Oare vor reusi ei sa-si indeplineasca toate bunele lor intenti?

Si tot la inceput de an, multi se gandesc si la punctele slabe din viata lor si isi propun sa schmbe anumite lucruri. Oare vor reusi sa se schimbe pe ei insasi si viata lor? de unde putere?

Versetele de astazi ne incurajeaza sa-I incredintam Domnului problemele noastre, tot ceea ce ne framanta.

Asa cum un copil le spune plin de incredere parintilor sai  lucrurile care il preocupa, tot asa sa le aducem si noi inainte lui Dumnezeu.

Dar pentru a putea vorbi cu Dumnezeu, este necesara o relatie nestingherita cu El. Daca o viata intreaga nu ne-am interesat de Dumnezeu si de voia Lui, acum ne temem de prezenta Lui. Ce avem de facut?

Incepeti sa cititi  -  cu regularitate - Biblia si veti  vedea cum Dumnezeu va vorbeste prin Cuvantul Sau. Apoi rugati-va lui Dumnezeu, marturisindu-I Lui sincer tot ceea ce este gresit in viata dumneavoastra.

Dumnezeu vrea sa va dea siguranta ca pacatele va sunt iertate.Domnul vrea sa va dea putere sa traiti noul an sub neintrerupta Lui indrumare."Domnul te va pazi la plecare si la venire , de acum si pana in veac."Psalmul 121: 8)  {Samanta buna]

"Sunt Eu un Dumnezeu de aproape", zice Domnul, "si nu sunt Eu si un Dumnezeu de departe? Poate cineva sa stea intr-un loc ascuns, incat sa nu-Lvad Eu?", zice Domnul.Nu umplu Eu cerurile si pamantul?", zice Domnul.(Ieremia 23:23,24)

Niciun comentariu: