~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 3 ianuarie 2022

Fii UN CRESTIN DARNIC!

 

 "Caci Dumnezeu nu este nedrept ca sa uite ostenala voastra si dragostea pe care ati aratat-o pentru Numele Lui, voi care ati ajutorat si ajutorati pe sfinti.Evrei 6 :10)

"Ferice de cei milostivi , caci ei vor avea parte de mila! "(Matei 5:7)

Dr.Oswald Smith, pastorul Bisericii poporului din Toronto, Canada, povesteste cum in timp ce se afla pentru evanghelizari in Minneapolis, la treminarea unui serviciu a venit la el un domn bine imbracat, mare om de afaceri, i-a stras mana si i-a spus: Tot ce sunt si tot ce am va datorez dmneavoastra."

Apoi i-a istorisit cum locuind in Toronto a ajuns fara lucru. Din cauza aceasta s-a cufundat in datorii. Neputand sa mai gaseasca de lucru, a fost parasit de cele doua fiice ale sale, dupa un timp l-a parasit si sotia si el a devenit un vagabond.

"Intr-o zi" , spunea el ,"am trcut pe Bloov Street pe langa Biserica poporului si am auzit cantundu-se. Neavand ce face am intrat si m-am asezat in fundul salii. Era o intrunie misionara si dumneavoastra erati la amvon .Atunci ati facut unele dintre cele mai uimitoare declaratii pe care le-am auzit in viata mea. Ati spus: Dati si vi se va da.

Niciodata nu-L veti putea bate pe Dumnezeu in darnicie.Dumnezeu nu va fi niciodata dator."Eu am ascultat zapacit. Eram un ruinat, un nimeni,si Dumneavoastra ati spus ca daca dau voi primi.

Spre a ma inconvinge ca ce ati spus este adevarat,am luat un plic de darnicie de la usier si am pus ceva in el, fagaduind lui Dumnezeu ca Ii voi da un procent din tot ce-mi va da in zilele urmatoare.

Imi era usor sa promit, pentru ca nu aveam nimic. Dar spre mirare mea lucrurile au inceput sa se schimbe rapid. 

In timp de cateva ceasuri am gasit de lucru.Cand am primit bani am dat procentul  promis lui Dumnezeu. La scurt timp am primit o slujba mai buna, cu o plata mai mare si am putut da mai mult. In fiecare saptamana cand primeam banii, dadeam intai proncentul Domnului.

Am ajuns la un costum bun de haine. Fiind mai bine imbracat si avand o sljba, sotia s-a intors la mine. La scurt timp au venit si fetele. 

Am primit o noua ridicare a salariului si mi-am putut plati toate datoriile. Pe scurt,azi am ajuns un om de afaceri bine instarit.

Nu mai avem datorii avem casa noastra. si un cont in banca. Ceea ce ati spus cand eram cu totul si cu totul ruinat, e absolut adevarat".

"Dati si vi se va da! Ba inca vi se va turna in san o masura buna, indesata si clatinata,care se va varsa pe deasupra. Caci cu ce masura veti masura, vi se va masura.(Luca 6:38) {Calea spre cer }Timotei POp

Niciun comentariu: