~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 17 ianuarie 2021

TEOLOGIA INCREDERI IN DUMNEZEU


 "...Nu te teme de nimic,caci Eu te izbavesc, te chem pe nume: esti al Meu. Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; si rarurile nu te vor ineca."(Isaia 43:1-2)

Atunci cand ne temem, nu  putem sa facem altceva decat sa ne rugam lui Dumnezeu. Insa Domnul nostru are dreptul sa astepte o incredere fundamentala in El din partea celor ce cheama Numele Sau.

Dumnezeu asteapta din partea copiilor Sai ca ei sa se increada in El intr-o asemenea masura, incat in orice criza, ei sa fie cei pe care sa te poti bizui.

Cu toate acestea, noi ne incredem exclusiv in Dumnezeu pana la un anumit punct, dupa  care ne intoarcem la rugaciunile elementare si disperate ale celor care nici macar nu Il cunosc pe Dumnezeu.

Ajungem in pragul dispararii, aratand ca nu avem nici macar cea mai mica farama de incredere in El sau in suveranitatea Sa asupra lumii.

Ni se pare ca El doarme,si nu putem vedea nimic altceva decat talazurile uriase pe marea din fata noastra."...putin credinciosilor!"

Ce durere puternica trebuie sa-i fi strapuns pe ucenici cand acestia si-au spus negresit: "Iarasi am gafat!"

Si ce durere intensa ne va cuprinde si pe noi cand vom realiza dintr-odata ca am fi putut sa aducem o bucurie absoluta in inima Domnului Isus daca am fi ramas cu totul increzatori in El,in ciuda situatiei prin care am trecut.

Exista momente in care nu avem nici o furtuna sau criza in viata noastra, si facem tot ce ne sta in putinta din punct de vedere omenesc.

Insa atunci cand apare o criza, scoatem imediat la iveala pe cine ne biziui de fapt. Daca am invatat sa ne inchinam lui Dumnezeu si sa ne punem increderea in El, atunci criza va arata ca am ajuns la capatul puterilor, si totusi sa nu ne zdruncinam increderea in El.

Am vorbit destul de mult pana acum despre sfintire, insa care va fi rezultatul ei in viata noastra? Roadele sfintirii in viata noastra vor lua forma unei increderi linistite in Dumnezeu,care inseamna o unitate desavarsita cu El.

Iar aceasta unitate ne va face nu doar neprihaniti in ochii Lui, ci de asemenea o bucurie profunda pentru El.{OSWALD CHAMBERS} 

Niciun comentariu: