~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 29 ianuarie 2021

"MA INCRED IN CUVANTUL TAU."


 "Si fara credinta este cu neputinta sa fim placuti Lui!  Caci cine se apropie de Dumnezeu trebuie sa creada ca El este, si ca rasplateste pe cei ce-L cauta..(Evrei 11:6)

Putere credintei noastre este direct proportionala cu nivelul nostru de incredere ca Dumnezeu va face exact ce a promis. 

Credinta n-are nici o  tangenta cu sentimentele,  cu impresiile,  cu lucrurile vazute,  cu probabilitatea sau improbabilitatea unui eveniment.

Daca incercam sa cuplam aceste lucruri cu credinta, nu ne mai odihnim in Cuvantul lui Dumnezeu, pentru  ca credinta nu depind de ele.

Credinta se bazeaza numai pe puritatea Cuvantului lui Dumnezeu.Si cand Il credem pe Dumnezeu pe Cuvant, inimile noastre au pace.

Dumnezeu Isi gaseste placere in a ne exersa credinta. El face aceasta pentru a ne binecuvanta personal, pentru a binecuvanta biserica mare, si ca o marturie pentru necredinciosi.

Insa noi avem tendinta de a fugi de incercarea credintei noastre in loc s-o intampinam cu bucurie. Cand vin incercarile, raspunsul nostru ar trebui sa fie: Tatal meu ceresc a pus aceasta cupa a incercarilor in mana mea  pentru ca mai tarziu sa am ceva placut".

Incercarile sunt hrana credintei . O, fie ca noi sa ne lasam pe mana Tatalui nostru ceresc! Este bucuria inimii Lui sa faca bine tuturor copiilor Sai.

Insa incercarile si dificultatile nu sunt singura cale prin care credinta este exersata si prin aceasta amplificata. Citirea Scripturilor de asemenea ne ajuta sa-L cunoastem pe Dumnezeu asa cum Se descopera El in ele.

Esti tu in stare sa spui cu sinceritate, din cunostintele tale despre Dumnezeu si relatia ta cu El, ca intreadevar El este o Fiinta minunata?

Daca nu ,lasa-ma sa te incurajez cu toata bunavointa sa-L rogi pe Dumnezeu sa te aduca la acest punct, pentru a putea aprecia pe deplin blandetea si bunatatea Lui, pentru a putea recunoaste macar cat de bun este El, si pentru a putea cunoaste ce placut este pentru inima lui Dumnezeu sa faca bine copiilor Sai.

Cu cat ne apropiem mai mult de acest punct in omul nostru dinauntru, cu atat suntem mai bucurosi sa ne lasam pe mana Lui si cu atat suntem mai multumiti cu toate lucrarile pe care le face El pentru noi.

Deci, cand vin incercarile vom spune: "Am asteptat cu rabdare sa vad binele care-l va face Dumnezeu in viata mea, cu siguranta calma ca El il va face".

In felul acesta , vom da o buna marturie inaintea lumii si prin aceasta vietile altora vor fi intarite.{Georre Mueller}



Niciun comentariu: