~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 25 ianuarie 2021

"PENTRU CE TREBUIE SA UMBLU PLIN DE INTRISTARE?"


"...Pentruce trebuie sa umblu plin de intristare ...(Psalmul 42:9)
Pentru ce te mahnesti, suflete, si gemi inauntrul meu ? Nadajduieste in Domnezeu ,caci iarasi il voi lauda:  este mantuirea mea.(Psalmul 42:-11) 

Poti sa raspunzi la aceasta intrebare,credinciosule?  Poti sa gasesti vreun motiv pentru care sa te intristeze in loc sa te bucuri?De ce sa vezi totul in negru? 

Cine ti-a spus ca marea imprejurarilor se va retrage pana cand va ramane doar saracie oribila si maloasa? Cine ti-a spus ca  "iarna nemultumirii tale" va progresa de la inghet la inghet, de zapada, gheata si crivat la zapada mai adanca si la crivaturi mai disperate? 

Nu stii ca ziua urmeaza noptii,valul urmeaza fluxului,primavara si vara urmeaza iernii? Atunci spera!  Spera intotdeauna, fiindca Dumnezeu nu te va parasi! Nu stii ca Dumnezeu te iubeste in mijlocul tuturor necazurilor?

Muntii ascunsi de intuneric sunt la fel de reali ca in vremea zilei. In acelasi fel, dragostea lui Dumnezeu fata de tine este la fel de mare acum, ca si in zilele fericite.

Niciun tata nu disciplineaza tot timpul. Domnul uraste nuiaua la fel  de mult ca tine; El o foloseste pentru insusi motivul pentru care ar trebui sa fii si tu doritor sa o primesti, adica pentru binele tau vesnic.

Totusi, te vei urca pe scara lui Iacov cu ingerii si Il vei privi pe Cel care sta in varful ei  -  Dumnezeul tau fagaduit. Printre splendorile vesniciei, vei uita incercarile vremelnice - sau iti aminti doar ca sa-L binecuvintezi pe Dumnezeul care te-a condus prin ele si a lucrat spre binele tau  prin ele.

Ridicata-te si canta in mijlocul incercarilor!  Bucarat-te chiar atunci cand treci  prin cuptorul nefericirii!

Fa pustia sa infloreasca ca trandafirul ! Sa rasune desertul de bucuria ta extraordinara. Aceste necazuri usoare se vor sfarsi in curand; apoi pentru totdeauna cu Domnul,vei avea parte de o vesnica binecuvantare. 

"Nu temura si nu te teme, bratul Lui e tare El nu se schimba, si tu ii esti drag; Increde-te numai in 
El, si ai rabdare, Cristos iti va fi totul, si vei trece al vesniciei prag."
{CHARLES H. SPURCEON}

"Nu te teme, caci Eu  sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare ,caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc ,tot Eu iti vin in ajutor.Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare.(Isaia 41:10)

Niciun comentariu: