~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 4 ianuarie 2021

"NU UITA NICI UNA DIN BINEFACERILE LUI !"


 "Binecuvinteaza,suflete, pe Domnul si nu uita nici una din binefacerile Lui! Ei iti iarta toate faradelegile tale,El iti vindeca toate boalele tale;El iti izbaveste viata din groapa,El te incununeaza cu bunatate si indurare.(Psalmul 103:2)   A mai a trecut un an !Pentru unii a trecut ca  in zbor, pentru altii a parut nesfarsit. Inceputul unui an ne face sa ne oprim o clipa si sa privim in urma.Ce vedem? Amintirea unor greutati,  ingrijorari sau amintirea bunatatii si a dragostei Mantuitorului?

Experentele anului care a trecut, ne poate ajuta, chiar daca a fost pline de suferinta. Cate dezamagiri si amintiri neplacute raman si nu le putem uita!

O mica neintelegere, o tratare nedreapta la scoala sau la locul de munca, o boala neasteptata si altele lasa urme adanci si ne fac nefericiti.

Un exemplu plin de incurajare ne poate fi in acest sens Iosif. Pana cand a ajuns in Egipt la onoarea si cinste,a trecut prin ani grei de suferinta,ani care au lasat urme adanci in viata lui.

Totusi,la sfarsitul perioadei de grea incercare,Iosif a exclamat: "Dumnezeu m-a facut sa uit toate necazurle mele"(Genezea 41:51).Fara indoiala ,Iosif nu a fost indiferent cand s-a gandit la trecutul sau. Dar cu ajutorul lui Dumnezeu, a putut scapa de povara necazurilor acelor ani.

Acelasi Dumnezeu doreste sa ne ajute si pe noi, cand amintirile amarea ale trecutului isi fac cuib in inima noastra.Adeseori pastram in inimile noastre lucruri negative,dar uitam binefacerile Domnului.

Daca privim la anul care a trecut , nu exista oare o multime de binefaceri ,de care ne putem aduce aminte cu multumire? Poate am uitat ca am fost salvati din starea noatra de pacatosenie prin lucrare Mantuitorului de la Golgota!

Poate am uitat ca am fost adusi intr-o relatie vie cu Dumnezeul Atotputernic ca si copii ai Sai si ca astfel Il putem numi Tatal nostru! Poate am uitat ca dumnezeasca putere a tatalui ceresc ne-a daruit tot ce priveste viata si evlavia prin cunoasterea Fiului Sau!

Poate am uitat ca Dumnezeu a daruit soarele Sau si peste buni si peste rai! Poate am uitat ca Dumnezeu a dat binecuvantari peste campiile tarii noastre, ca painea sa nu lipseasca depe masa!Poate am uitat de cate ori Dumnezeu ne-a pazit de pericole, pe care nici nu le-am observat!

Poate am uitat cat de des ne-a luat de mana, cand n-am stiut incotr-o sa mergem! Poate am uitat cat de mult ne-a ajutat Dumnezeu in atotputernicia Sa cu sfatul Sau,cand trebuia sa luam o decizie .Poate...

Sa ne aducem aminte de Dumnezeu si de binefacerile Sale!  {Samanta buna}

Niciun comentariu: