~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 9 ianuarie 2021

CALEA SPRE CUNOASTERE


 "Daca vrea cineva sa Faca voia Lui, va ajunge sa cunoasca daca invatatura este de la Dumnezeu...(Ioan 7:17)

Regula de aur care trebuie urmata pentru a dobandi priceperea spirituala nu are de a face cu intelectul,ci cu ascultarea.

Daca un om doreste cunoastere in domeniul stiintific, atunci curiozitatea intelectulala trebuie sa ii fie calauza.

Insa daca isi doreste cunoastere si pricepere cu privire la invataturile Domnului Isus Hristos ,le poate dobandi numai prin ascultare.

Daca lucrurile spirituale mi se par neguroase si ascunse, atunci pot fi sigur ca exista neascultare undeva in viata mea.

Negura intelectuala este rezultatul ignorantei, insa negura spirituala se naste din ceva in care nu am de gand sa fiu ascultator.

Nimeni nu primeste niciodata vreun cuvant din partea lui Dumnezeu fara sa fie imediat pus la incercare in privinta acelui cuvant.

Noi suntem neascultatori si dupa aceea ne intrebam de ce nu crestem spiritual.Domnul Isus a spus: " ...daca iti aduci darul la altar,si acolo iti aduci aminte ca fratele tau are ceva impotriva ta,

 lasa-ti darul acolo inaintea altarului si du-te intai de impaca-te cu fratele tau;apoi vino de adu-ti darul"(Matei 533-34)  In esenta, El spune: Nu-Mi mai spune nimic;fii mai intai ascultator, indreptand lucrurile"

"Invataturile Domnului Isus ne strapung direct in inima .Nu putem fi prefacuti  inaintea Lui nici macar o clipa.El ne invata ce sa facem pana ultimul detaliu.

Duhul lui Dumnezeu scoate la iveala duhul nostru de dezvinovatire si ne face sensibili fata de lucrurile la care nici macar nu ne-am gandit vreodata.

Cand Domnul Isus Iti trasmite ceva prin Cuvantul Sau, nu incerca sa ignori .Daca faci asta,vei deveni un impostor religios. Examineaza lucrurile in privinta carora ai tendinta pur si simplu sa ridici din umeri si in care ai refuzat sa fii ascultator, si vei sti de ce nu cresti spiritual.

Dupa cum a spus Domnul Isus: "Du-te intai...Chiar cu riscul de a fi considerat fanatic, trebuie sa asculti de ceea ce iti spune Dumnezeu..{OSWALD  CHAMBERS}

Niciun comentariu: