~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 8 iulie 2019

SACRIFICIU SI PRIETENIE


























"Nu este mai mare dragoste decat sa-si dea cineva viata pentru prietenii sai. Voi sunteti peietenii Mei, daca faceti ce va poruncesc Eu.
 Nu va mai numesc robi, pentru ca robul nu stie ce face stapanul sau; ci v-am numit prieteni, pentruca v-am facut cunoscut tot ce am auzit dela Tatal Meu."(Ioan 15:13-14,15)

Nu vom cunoaste niciodata bucuria sacrificiului de sine pana cand nu Ii vom preda lui Dumnezeu fiecare detaliu al vieti noastre. Cu toate acestea, predarea de sine este pentru noi cel mai dificil lucru de facut.

Noi facem aceasta predare conditionata, spunand: "Ma voi preda daca... !"Sau o abordam spunand: "Presupun ca trebuie sa imi dedic viata lui Dumnezeu." Nu vom descoperi niciodata bucuria sacrificilui de sine in niciuna dintre aceste abordari.

Insa de indata ce ne predam in totalitate, incredintandu-ne cu totul viata in mana Domnului Isus,Duhul Sfant ne da sa gustam bucuria Sa. Telul suprem al sacrificului de sine este sa ne dam viata Prietenului nostru(vezi 15:13-14).

Cand  Duhul Sfant vine in viata noastra, dorinta noastra cea mai mare este sa ne dam viata pentru Domnul Isus. Cu toate acestea, gandul sacrificilui de sine nici macar nu ne trece prin minte, deoarece sacrificiul este exprimarea suprema a dragostei Duhului Sfant.

Domnul nostru este exemplul nostru de viata care se caracterizeaza  prin sacrificiu de sine, iar El a exemplificat perfect Psalmul 40:8:"Imi gasesc placerea in a face voia Ta. Dumnezeul Meu...(NTR).
El a indurat un imens sacrificiu personal, si totusi cu bucurie debordanta.

M-am predat eu vreodata in supunere absoluta fata de Domnul Isus Hristos? Daca nu este El Cel la care caut indrumare si calauzire, atunci sacrificiul meu nu este de niciun folos. Insa cand sacrificiul meu este facut cu ochii atintiti asupra Lui, influienta Lui modelatoare devine evidenta in viata mea incet, dar sigur (vezi Evrei 12:1-2)

Ai grija sa nu lasi dorintele tale naturale sa constituie o pedica in umblarea ta in dragoste inaintea lui Dumnezeu. Una dintre cele mai crude modalitati de a ucide dragostea fireasca este respingerea rezultata din cladirea dragostei pe dorinte firesti. Insa adevarata dorinta a unui credincios este Domnul Isus.

Dragostea pentru Dumnezeu nu este ceva care tine de sentiment sau  emotie - pentru un  credincios ,a iubi asa cum iubeste Dumnezeu este cel mai practic lucru imaginabil.

...v-am numit prieteni... Prieteniea noastra cu Domnul Isus este bazata pe noua viata pe care a creat-o El in noi, care nu are nicio asemanare sau legatura cu vechea noastra viata, ci numai viata lui Dumnezeu. Este o viata cu totul smerita, curata si devotata lui Dumnezeu.{OSWALD  CHAMBERS}

Niciun comentariu: