~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 1 iulie 2019

ESTI VREODATA TULBURAT?


























"Va las pacea, va dau pacea Mea. Nu v'o dau cum o da lumea.Sa nu vi se tulbure inima, nici sa nu se inspaimante."(Ioan 14:27)
"V'am spus aceste lucruri, pentru ca bucuriea Mea sa ramana in voi, si bucura voastra sa fie deplina."(Ioan 15:11)

Exista in viata noastra momente cand pacea pe care o avem se bazeaza doar pe ignoranta noastra. Insa atunci cand devenim constienti de realitatile vietii, adevarata pace launtrica este imposibila daca nu vine de la Isus.

Cand Domnul nostru vorbeste despre pace, El creeaza pacea, deoarece cuvintele Sale sunt intotdeauna "duh si viata" (Ioan 6:63). Am primit vreodata ceea ce spune Isus? ...va dau pacea Mea..."- o pace care izvoreste din faptul ca privesc chipul Sau si pricep pe deplin si primesc seninatatea Sa.

Esti nespus de tulburat in momentul de fata? Te sperie si te descumpanesc valurile si tumultul pe care Dumnezeu le ingaduie in viata ta prin suveranitatea Sa? Ai scormonit fiecare coltisor al credintiei tale si tot nu ai gasit niciun izvor de pace, bucurie sau mangaiere?

Ti se pare viata ta cu totul searbada? Atunci ridica-ti privirea si primeste seninatatea pe care o da Domnul Isus. Oglindirea pacii Sale este dovada ca te afli intr-o relatie buna cu Dumnezeu, fiindca manifesti libertatea de a-ti indrepta atentia asupra Lui.

Daca nu esti intr-o relatie buna cu Dumnezeu, nu poti sa iti indrepti niciodata atentia spre nimic alt
ceva decat spre tine insuti. Daca permiti vreunui lucru sa ascunda de tine chipul Domnului Isus Hristos, fie vei deveni tulburat, fie vei capata un sentiment fals de siguranta.

Referitor la problema cu care te confrunti in momentul de fata, te uiti tinta la Isus (vezi Evrei 12:2) si primesti pacea Lui? Daca da, El va fi o bogata binecuvantare de pace manifestata in si prin tine. Insa daca treci sa depasesti problema ingrijorandu-te, nimiciesti manifestarea puterii Sale in tine si meriti ceea ce vei capata.

Noi devenim tulburati pentru ca nu tinem seama de El. Cand o persoana se sfatuieste cu Isus Hristos , confuzia inceteaza, pentru ca in El nu exista confuzie. Adu totul inaintea Lui, iar atunci cand ai de infruntat dificultati ,o pierdere grea si durere, asculta-L cum iti spune: "Sa nu [ti] se tulbure inima...(Ioan 14:27) {OSWALD  CHAMBERS}


Niciun comentariu: