~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 26 iulie 2019

DE CE ESTE NOCIV PACATUL?


























"In El avem rascumpararea, prin sangele Lui, iertarea pacatelor, dupa bogatiile harului Sau."(Efeseni 1:7)
"De aceea si poate sa mantuiasca in chip desevarsit pe cei ce se apropie de Dumnezeu prin El, pentru 

ca traieste pururea ca sa mijloceasca pentru ei."(7:25)
"Fiecare este ispitit, cand este atras de pofta lui insusi"(Iacov 1:14)

Iocov scrie: "Nimeni, cand este ispitit, sa nu zica: "Sunt ispitit de Dumnezeu. Caci Dumnezeu nu poate fi ispitit ca sa faca rau, si El Insusi nu ispiteste pe nimeni. Ci fiecare este ispitit, cand este atras de pofta lui insusi si momit.

Apoi pofta, cand a zamislit, da nastere pacatului: si pacatul odata infaptuit ,aduce moarte. Nu va inselati prea iubitii mei frati" (v. 13-16)

Cand continui sa pacatuiesti si sa-ti incalci valorile, poti ajunge pana acolo ca iti este greu sa traiesti confortabil in propia ta piele.  Orice pofta care este tolerata prea mult poate deveni rapid dependenta. Te trezesti ca ceea ce ti-ai dorit ieri, ai nevoie si astazi.

Apoi, fara sa realizezi macar, te lasi in seama acelui lucru care iti controleaza viata, pentru  ca este singura cale prin care poti gasi alinarea temporara. Cand se intampla acest lucru opreste-te  si intreaba-te:

1) "Cum ramane cu scopul vietii mele si cum ramane cu ceea ce m-a chemat Dumnezeu sa fiu?" Faptul ca vezi bucuria altora este o amintire constanta a bucuriei pe care ai pierdut-o  si a ceea ce pierzi.

2) Ce se intampla atunci cand necazul da peste viata mea sau peste familia mea?"In astfel de momente te intrebi: "Nu cumva toate aceste se intampla din cauza mea?" Poate auzi din toate partile ca nu e vina ta, dar in sinea ta nu esti sigur. Singura modalitate prin care iti poti gasi pacea adevarata este sa fii impacat cu Dumnezeu. Si poti.

"Cautati pe Domnul cata vreme se poate gasi; ghemati-L , cata vreme este aproape. Sa se lasa cel rau de calea lui, si omul nelegiuit sa se lase de gandurile lui, sa se intoarca la Domnul care va avea mila de el, la Dumnezeul nostru, care nu oboseste iertand.Isaia 55:6-7)
                            {coordonatori Bob&Debby G

Niciun comentariu: