~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 2 august 2023

PUNETI -MA LA INCERCARE"


 "Adu ca jertfa lui Dumnezeu multumiri, si implineste -ti juruintele facute Celui Prea Inalt. Cheama-Ma in ziua necazului, si Eu te voi izbavi iar tu  Ma vei proslavi." (Psalmul 50:14-15)

Iata ce spune Dumnezeu in cest verset: " Copilul Meu iubit,  Eu mai am zagazuri in ceruri, si ele sunt inca in stare de functionare. Incuietorile se deschid la fel de usor ca inainte, si balamalele  n-au ruginit.

De fapt, Eu mai degraba le-as  deschide larg ca sa revars binecuvantarile, decat sa le tin inchise.

Le-am  deschis pentru Moise, si marea s-a despicat. Le-am deschis pentru Iosua, si raul Iordan s-a oprit. Le-am deschis pentru Ghedeon, si armatele vrasmasului au fuchit. Si le voi deschide si pentru tine --daca doar Ma vei lasa.

"In partea dinspre  Mine a zagazurilor, cerul este aceesi visterie bogata ca intotdeauna. Fantanile si raurile inca se revarsa, si camerele comorilor inca mai gem de daruri.

Nevoia nu este partea Mea, ci de a ta. Astept sa ma pui la incercare. Dar mai intai trebuie sa indeplinesti conditia pe care am pus-o : "Aduceti la casa visteriei toate zeciuielile" Maleahi 3-10 si  prin acesta da-Mi ocazia sa actonez",selectat

Nu voi uita niciodata parafizarea concisa a mamei mele  la Maleahi 3:10, Textul biblic incepe cu cuvintele: Aduceti insa la casa visteriei  toate zeciuilelile  " si se termina cu: si voi turna peste voi belsug de binecuvantare",Dar parafizarea mamei mele era aceasta : "Da tot ce cere El si ia tot ce promite".Samuiel  DicKey Gordon

Capacitatea lui Dumnezeu  de a infaptui este mai presus de rugaciunile noastre - chiar de rugaciunile noastre cele mai indraznete! Ma gandeam recent la cateva din cererile  pe care I le-am facut de nenumarate ori in rugaciunile mele.

Si ce am cerut? Am cerut o cupa plina, cand El are oceanul intreg! Am cerut o simpla raza de lumina, cand El detine soarele! Cea mai buna cerere a mea nu este deloc la inaltimea capacitatii Tatalui meu de a da, care este mult mai pre sus de tot ce am putea noi cere vreodata. John Henry Jwett

Niciun comentariu: