~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 18 august 2023

"OMUL ACESTA PRIMESTE PE PACATOSI"


                                           "... Omul acesta primeste pe pacatosi...(Luca 15:2)

"Veniti la Mine ,toti cei trudit si impovarati, si Eu va voi da odihna. Luati jugul Meu, asupra voastra, si invatati de la Mine,caci Eu sunt bland si smerit cu inima.; si veti gasi odihna pentru sufletele voastre. Caci jugul Meu este bun, si sarcina Mea ete usoara. (Matei 11: 28-29- 30)

Observa bunatate faptului ca Isus ii primea pe pacatosi. Acest Om, care domneste asupra tuturor oamenilor, acest om care este "sfant,nevinovat, fara pata, despartit de pacatosi" (Evrei 7:26)

Acest Om primeste pacatosii. Acest Om, care nu este altul decat Dumnezeu vesnic, in fata Caruia ingeri isi acopera fetele (Isaia 6:2) - acest Om primeste pacatosi. 

Numai limba ingerilor ar putea descrie un asemenea exemplu de umilinta  de dragul iubirii. Nu ar fi fost ceva remarcabil daca unul dintre noi ar vrea sa caute oameni pierduti, barbati, femei si copii, fiindca suntem acelasi neam.

Totusi faptul ca El, Dumnezeu jignit, impotriva Caruia au fost comise toate faradelegile, a luat trupul unui slujitor, a purtat pacatul multora, si a fost gata sa primeasca cea mai rea pedeapsa - acest fapt este minunat!

"Omul acesta primeste pe pacatosi", nu pentru ca ei sa ramana pacatosi, ci ca sa le ierte pacatele, sa-i indreptateasca,sa le curateasca inimile prin Cuvantul Sau puracfitor, si sa le pastreze sufletele prin locuirea Dufului Sfant.

El ii primeste ca sa-i faca demni sa-I slujeasca, sa-I aduca laude, si sa aiba partasie cu El. El primeste pacatosii in inima iubirii Lui El ii scoate din temnita si ii poarta ca pe niste nestemate in coroana Lui. 

El ii smulge ca pe niste carbuni din foc, si ii pastreaza ca pe niste amintiru ale indurari Sale. Numeni nu este atat de pretios in Ochi Domnului Isus, ca pacatosii pentru care El a murit. Isus nu primeste pacatosii in fata usii sau in curte, ca sa-i ospateze acolo, asa cum fac oamenii cu cersetorii.

Nu, El deschide portile de aur ale inimii Sale regale si ii primeste pe pacatosi la Sine!Da, El il primeste pe credinciosul umil in uniune personala cu El ,si face din el madular al trupului Sau - carne din carnea Sa, os din oasele Sale. 

Nu a existat niciodata o asemena primire! Mai exista inca un fapt sigur in seara aceasta : El primeste inca pe pacatosi.  Ma rog ca pacatosii sa-l primeasca pe El.{CHARLES H. SPURGEON}


Niciun comentariu: