~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 26 mai 2023

RUGACIUNEA


"Tu cand te rogi, intra in camaruta ta, incuie-ti usa si roaga-te  Tatalui tau, care este in ascuns; si Tatal tau,  care te vede in ascuns, iti va rasplati.(Matei 6:5-6)

"Cereti si vi se va da; cautati si veti gasi; bateti si vi se va deschide .Caci ori si cine cere capata;cine cauta gaseste; si celui ce bate i se deschide. (Matei 7:7-8) 

"Voi Ma veti, chema, si veti pleca; Ma veti ruga, si va voi asculta. Ma veti cauta, si Ma veti gasi, daca Ma veti cauta cu toata inima.(Ieremia 29 :12-13)

Ce poti invata din aceste cuvinte ale Domnului Isus despre rugaciune?  

Rugaciunea mea I se adreseaza lui Dumnezeu, Tatal meu, sau Domnului Isus. El este destinarul rugaciunilor si al multumirilor mele.

Rugaciunea mea nu trebuie sa fie tulburata. Prin urmare, am nevoie de un loc potrivit, de posibilitatea de a ma retrage (asa- numita camaruta).

Rugaciunea mea este ca o "conversatie" intima intre mine si Dumnezeu. Rugaciunea imi ofera posibilitatea de a discuta personal cu Dumnezeu despre intrebari si nevoi importante si de I le prezenta.

In rugaciune li pot cere lui Dumnezeu ajutorul Sau, Binecuvantarea Sa, mila Sa. Acest lucru ma face sa ma simt mic in fata mea si a celorlalti.

Nu trebiue sa ma rog doar atunci cand sunt singur in camaruta, ci ma pot ruga si in timp ce conduc masina. sau cand sunt la serviciu. Ma pot ruga oriunde si oricand.  

Rugaciunea este recunoasterea faptului ca am nevoie de Dumnezeu pentru fiecare pas.  Iar aceasta constiezare este rasplatita de Tatal meu. din ceruri, care raspunde la rugaciunea mea.

Ce dar maret este rugacinea! Sa o folosim!{SAMANTA BUNA}

"Bucutati-va totdeauna, Rugati-va neincetat. Multumiti lui Dumnezeu pentru toate lucrurile; caci aceasta este voia lui Dumnezeu cu privire la voi. (!Tesaloniceni 5:16-17-18)


Niciun comentariu: