~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 1 martie 2021

"Il IUBIM, PENTRU CA EL NE-A IUBIT INTAI"


 "Cum Ma iubit pe Mine Tatal, asa v-am iubit si Eu pe voi. Ramaneti in dragoste Mea. Daca paziti poruncile Mele, veti ramane in dragostea Mea, dupa cum si Eu am pazit poruncile Tatalui Meu si raman in dragostea Lui.V-am spus aceste lucruri, pentruca bucuria Mea sa ramana in voi, si bucuria voastra sa fie deplina. (Ioan 15: 9:10,11)

Marca distinctiva a unui crestin este increderea in dragostea lui Hristos, iar legamantul sau este de a-L iubi pe Hristos in schimb.

Mai intai, credinta pecetluieste sufletul omului, indreptatind sufletul sa spuna ca apostolul: "m-a iubit si s-a dat pe Sine Insusi pentu mine" (Galateni 2:20)

Apoi dagostea isi adauga semnatura si sigileaza  inima cu recunostinta si dragoste pentru Isus, in schimb. "Il iubim, pentru ca El ne-a iubit intai" (1 Ioan 4: 19)

In zilele marete ale crestinismului timpuriu, o perioada eroica a credintei crestine, aceasta dubla pecete se vedea clar in toti credinciosii lui Isus.

Erau oameni care cunosteau dragostea lui Hristos si se sprijineau pe ea asa cum un om se sprijina pe un baston cu o rezistenta dovedita.

Dragostea pe care o simtea pentru Domnul nu era o emotie linistita pe care sa o ascunda intr-un ungher al sufletelor lor. 

Nu vorbeau despre El numai in intalnirile lor private din prima zi a saptamanii, cand se adunau ca sa cante imnuri spre slava Domnul Hristos Isus, Cel rastignit.

Nu era o pasiune atat de freventa, o energie atat de puternica, incat era vizibila in toate actiunile lor, vorbita in toate conversatiile lor zilnice si vazuta clar in ochii lor

Dragostea pentru Isus era o flacara care le hranea inima si sufletul; de aceea , prin propriile ei puteri, isi croia drumul spre omul din afara si stralucea acolo.

Zelul pentru slava Regelui Isus era sigiliul; si marca tuturor crestinilor. Fiindca depindeau de dragostea lui Hristos, indrazneau mult;  pentru ca Il iubeau pe Hristos, faceau mult si la fel se intampla si acum.

Copiii lui Dumnezeu sunt condusi de dragostea in tot ceea ce fac: dragostea lui Hristos ne conduce. Ei se bucura ca dragostea divina este asezata peste ei.

Ei simt ca este adusa in inimile lor de Duhul Sfant, care le este daruit. De aceea, prin forta recunostintei, isi iubesc Mantuitorul cu o inima curata si fierbinte. Cititorule, tu Il iubesti? Inainte sa adormi, raspunde sincer acestei intrebari.{CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: