~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 30 noiembrie 2020

"DE LA MINE S-A INTAMPLAT LUCRUL ACESTA."


 "De la mine s-a intamplat lucru acesta. (Imparati 12 : 24)

Dezamagirile vietii sunt pur si simplu intalniri ascunse ale dragostei.( C.A.Fox)

Copilul Meu, astazi am un mesaj pentru tine. Las-ma sa ti-l soptesc la ureche, ca orice nor de furtuna care s-ar putea ridica sa straluciasca cu glorie, si locurile denivelate pe care trebuie sa le parcurgi sa fie netezite.

Sunt doar sapte cuvinte, dar lasa-le sa patrunda in fiinta ta interioara si foloseste-le ca pe o perna pe care sa-ti odihnesti capul obosit. "De la Mine s-a intamplat lucrul acesta".

Ai realizat vreodata ca tot ce afecteaza pe tine, Ma afecteaza pe mine? "Caci cel ce se atinge de  {tine}" se atinge de lumina ochilor [Mei] " (Zaharia 2:8) "Pentru ca ai pret in ochii Mei, pentru ca esti pretuit si te iubesc"(Isaia 43:4) de aceea este placerea Mea deosebita sa te invat.

Vreau sa stii, cand ispitele te ataca si vrajmasul "ca un rau" (Isaia 59:19), ca "de la Mine s-a intamplat lucrul acesta" si ca slabiciunea ta are nevoie de puterea Mea, si siguranta ta sta in a Ma lasa pe Mine sa lupt pentru tine.

Esti in situatii dificile, inconjurat de oameni care nu te inteleg, nu-ti cer niciodata parerea si intotdeauna te dau la oparte? "De la Mine s-a intamplat lucrul acesta ". Eu sunt Dumnezeul situatiilor. Tu nu ai ajuns in locul acesta din intamplare - esti exact unde am intentionat Eu sa fii.

Nu M-ai rugat tu sa te fac smerit? Vezi deci ca te-am pus in scoala perfecta, unde tocmai lectia aceasta este predata. Situatiile prin care treci si oamenii din jurul tau sunt doar folositi pentru implinirea voii Mele.

Ai probleme cu banii, nu poti s-o scoti la capat? De la mine s-a intamplat lucrul acesta" , pentru ca Eu sunt Cel care tin finantele si vreau sa inveti sa  depinzi de Mine. Resursele Mele sunt nelimitate si Eu voi ingriji de toate trebuintele tale.Vreau sa incerci promisiunile Mele  ca nimeni sa nu poata spune: "Voi n-ati avut incredere in Domnul Dumnezeul vostru"(Deut. 1:32)

Treci printr-un necaz? "De la mine s-a intamplat lucru lacesta". Eu sunt un om al durerii si obisnuit cu suferinta" (Isaia 53: 3) Am ingaduit ca mangaietorii tai pamantesti sa te paraseasca, pentru ca intorcandu-te la Mine sa primesti "O mangaiere vesnica si o buna nadejde" (2Tesaloniceni 2:16).

Ti-ai dorit mult sa faci o lucrare mare pentru Mine, si in loc de acesta ai fost pus deoparte pe un pat de suferinta si durere? "De la Mine s-a intamplat lucrul acesta." Erai atat de ocupat ca nu ti-am putut capta atentia si vroiam sa te invat cateva din cele mai adanci adevaruri ale Mele. 'Si cei care doar stau si asteapta slujesc".

De fapt unii dintre cei mai mari lucratori ai Mei sunt cei care pot sa slujeasca fizic,dar care au invatat sa manuiasca arma puternica a rugaciunii.

Astazi pun un potir cu undelemn sfant in mainile tale. Foloseste-l cu toata libertatea, copilul Meu unge cu fiecare situatie noua, fiecare cuvant care te raneste, fiecare intrerupere care te face sa devii nelinistit si fiecare slabiciune pe care o ai. Durerea te va parasi pe masura ce inveti sa Ma vezi in Toate lucrurile.

{Laura A Barter Snow}

Niciun comentariu: