~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 23 noiembrie 2020

"NADAJDUIESTE IN DOMNUL"


"Caci este o proorocie, a carei vreme este hotarata, se apropie de implinire, si nu va minti; daca zaboveste, asteapt-o,  caci se va veni si se va  impini  negresit."( Habacuc 2:3) 
"...caci El insusi a zis: "Nicidecum n-am sa te las, cu nici un chip nu te voi parasi."Isus Hristos este acelasi ieri si astazi si in veci."(Evrei 13:5,8)

Sa nadajduiesti poate parea un lucru usor, dar este unul dintre posturile pe care soldatul crestin nu il invata decat dupa ani intregi. 

Marsaluirea este mult mai usoara decat asteptare, pentru soldatii lui Dumnezeu.Exista ore de confuzie in care cel mai ascultator suflet, doritor sa slujeasca Domnului, nu stie ce sa faca.

Cum ar trebui sa actioneze? Sa se lasa prada disperarii?  Sa fuga inapoi cu lasitate si sa scape, sau sa mearga inainte, in nesiguranta?

Nu, trebuie sa astepti pur si simplu. Sa astepti in rugaciune, totusi Cheama-L pe Dumnezeu si prezinta-ti cazul in fata Lui. Spune-I necazurile tale si cerei ajutorul fagaduit.

Atunci cand nu stii ce sa alegi intre o datorie si alta, cel mai bine este sa te umilesti ca un copil si sa astepti pur si simplu raspunsul Domnului.

Este bine sa ne recunoastem nesocotinta si sa asteptam sa fim condusi de voia lui Dumnezeu. Dar asteapta in credinta.  Exprima-ti  increderea neclintita in El

Asteptarile necredincioase si nerebdatoare sunt o insulta pentru Domnul.  Crede ca El va veni la timpul potrivit,chiar daca te tine in asteptare pana la mizul noptii? 

Viziunea va sosi si nu va intarziea. Asteapta cu rabdare, nu te razvrati din cauza incercarilor si binecuvinteaza-L pe Dumnezeu pentru ele.

Nu murmura asa cum faceau copiii lui Israiel contra lui Moise.  Nu-ti dori sa te intorci in lume, accepta situatia asa cum este, simplu si din toata inima, fara nici o incapatanare, din mana Dumnezeului  legamantului.

Spune: " acum, Doamne, faca-se nu voia mea, ci a Ta.  Nu stiu ce sa fac. Sunt adus la limita, dar voi astepta sa despici marea si sa-mi alungi dusmanii.

Voi astepta, chiar daca ma vei tine multe zile, fiindca inima mea este intemeata pe Tine, Dumnezeule.

Sufletul meu asteapta plin de convingerea ca Tu esti bucuria si mantuirea mea, adapostul meu si turnul meu de scapare"{CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: