~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 9 noiembrie 2020

DUMNEZEU CARE NU NE PARASESTE NICIODATA


 

"Nu te teme, caci Eu sunt cu tine;  nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biriutoare.(Isaia 41:10)


Ce linie de gandire urmeaza gandurile mele?  Ma las eu calauzit de ceea ce spune Dumnezeu sau de propiile mele temeri? 

Repet eu pur si simplu ceea ce spune Dumnezeu sau invat sa aud cu adevarat vocea Lui si apoi sa raspund dupa ce aud ceea ce spune El"

Caci El Insusi a zis:" Nicidecum n-am sa te las, cu niciun chip nu te voi parasi,"Asa ca putem zice plin de incredere: Domnul este ajutorul meu, nu ma voi teme : ce mi-ar putea face omul? (Evrei 13:5-6)

" Nici decum n-am sa te las..." pentru absolut niciun motiv; nici pentru pacatul meu, nici pentru egoismul meu, nici pentu incapatanarea mea, nici pentru neascultarea mea.

L-am lasat eu intr-adevar pe Dumnezeu sa-mi spuna ca nu ma lasa singur niciodata? Daca nu am auzit cu adevarat aceasta asigurare din partea lui Dumnezeu, atunci trebuie sa ascult din nou.

"Cu niciun cip nu te voi parasi." Uneori nu dificultatile vietii, ci monotonia ei este cea care ma determina sa cred ca Dumnezeu ma va parasi.

Atunci cand nu exista dificultati majore de infruntat, cand nu exista nici o viziune din partea lui Dumnezeu, cand nu exista nimic minunat sau frumos - doar activitatile de zi cu zi ale vietii -aud eu asigurarea din partea lui Dumnezeu chiar si din aceste imprejurari?

Noi avem impresia ca Dumnezeu va face ceva exceptional- ca El ne pregateste si ne echipeaza pentru o lucrare extraordinara in viitor. Insa pe masura ce crestem in harul Sau, descoperim ca Dumnezeu este proslavit in noi aici si acum, chiar in clipa aceasta.

Daca asigurarea din partea lui Dumnezeu ne calauzeste, suntem insotiti de o putere iluitoare si invatam sa cantam, proslavindu-L pe El chiar si in zilele si in caile obisnuite ale vietii. {OSWALD CHAMBERS}

Niciun comentariu: