~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 3 septembrie 2020

TOVARASIILE RELE
























" Fiule, daca vei primi cuvintele mele, daca vei pastra cu tine invataturile mele, daca vei lua aminte la intelepciune, si daca-ti vei pleca inima la pricepere; 
daca vei cere intelepciune si daca te vei ruga pentru pricepere, daca o vei cauta ca argintul, si vei umbla dupa ea ca dupa o comoara, 
atunci vei intelege frica de Domnulul si vei gasi cunostinta lui Dumnezeu.(Proverbe 2:1-2-3-4,5,6

Papagalul unui taran s-a alaturat odata unui stol de ciori, care facea mari pagube pe terenul stapanului sau
Pentu a le izgoni, taranul a tras o incarcatura dintr-o pusca. printre pasarile lovite, taranul si-a gasit si papagalul.

Deoarece se amestecase cu ciorile, a fos ranit. "Pasare proasta", a spus taranul, "asa se intampla cand mergi intr-o tovarasie rea. Auzi tovarasie rea!"
Cand a ajuns acasa, copiii l-au intrebat: "Cine ne-a ranit papagalul?  "Papagalul a strigat: "Tovarasia rea!"
Taranul le-a explicat: "Papagalul s-a aflat printre ciorile in care am tras"  Pasarea  s-a insanatosit curand fiind ingrijita bine.
Dar nu a uitat niciodata aventura sa cu ciorile de pe camp si  a strigat de mai multe ori: Tovarasia rea, tovarasia rea!

Aceasta poveste contine o invatatura si o avertizare pentru toti copiii si tinerii, carora li se cere de catre parinti sa fie atenti cu cine se intovarasesc.

Multi tineri au ajuns intr-un anturaj rau si au sfarsit grav. Dar nu se poate ajunge intr-o tovarasie rea, daca se tine cont de atentionarea din versetul de astazi.

Trebuie sa parasim obiceiurele rele si sa nu ne multumim numai caindu-ne. Trebuie sa fugim de ispite: sa nu ne aruncam in foc si pe urma sa ne plangem de arsura.

Voi toti dragi tineri, predati-va viata Domnului Isus si ramaneti langa El! Numai El va poate pazi.

{Samanta buna}

Niciun comentariu: