~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 18 septembrie 2020

PACATUL "UMILINTEI"



"Scoala-te," i-a zis Isus ,  " ridica-ti patul si umbla." Indata omul acela s-a facut sanatos, si-a luat patul si umbla...(Ioan 5:8-9)

Barbatul ar fi putut spune: "Dar eu nu ma pot ridica. Acesta este chiar lucrul pe care n-am fost in stare sa-l fac timp de treizeci si opt de ani. Sa-mi ridic patul! 

N-as putea ridica nici macar o pana; iar in ce priveste umblatul,e la fel ca si cum mi - s-ar cere sa zbor. Nu pot sa fac aceste lucruri pana nu sunt vindecat."

Am auzit cu totii oameni vorbind in felul acesta despre inceperea vietii crestine. Ei se folosesc de neputinta lor, ca sa-si justifice intarzierea in a actiona imediat.

In ascultarea acestui om este o lectie minunata pentru astfel de persoane. In momentul in care a auzit porunca, a facut efortul sa se ridice si, pe masura ce-l facea, primea putere.

Viata noua a venit odata cu simpla ascultare, Domnul Cristos nu ne porunceste niciodata ceva imposibil.

Cand ne porunceste sa ne ridicam din pacatul si neputinta noastra si sa incepem umblarea crestina, El vrea sa ne dea har si tarie ca sa putem sa facem asta.

Acelasi lucru este adevarat cu privire la tot ce ne cere Domnul Cristos in slujirea Sa. Oameni cred ca este"umilinta" sa fii retinut in ce priveste implinirea datoriei si acceptarea responsabilitatii, cand te cheama Cristos; insa aceasta nu este umilinta deloc, ci necredinta si pacat.

Zacem in zdrentele noastre jalnice si spunem: "Nu am puterea pentru asta, nu am intelepciune pentru cealalta", in vreme ce,  daca ne-am ridica pur si simplu ca sa ascultam de fiecare chemare a Domnului Cristos; El ne-ar folosi in slusba Sa nobila.

Omul acesta si-a aratat credinta prin faptul ca s-a straduit imediat sa faca ceea ce i-a poruncit Cristos sa faca. Daca n-ar fi procedat astfel n-ar fi fost vindecat.

Sunt multi care zac paralizati din punct de vedere spiritual, an dupa an, doar ca asteapta sa fie vindecati inainte de a incerca sa se ridice si sa  umble.

Sunt multi care nu fac niciodata vreo slusba vrednica pentru Cristos si raman de-a lungul anilor intr-o stare de inutilitate, deoarece se cred incapabili pentru indatoririle la care sunt chemati.

Este timpul sa invatam sa pasim imediat, sa facem orice ne porunceste Domnul Cristos sa facem.Cand incepem sa facem aceasta, vom descoperi ca suntem puternici.{J.R.Miller}

Niciun comentariu: