~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 7 septembrie 2020

"DAR TU RAMAI "

























" Nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biriutoare.(Isaia 41:10)

Sunt asa de multi oameni care stau singuri langa semineul lor! Ei stau langa alt scaun, odata ocupat, si nu-si pot retine lacramile care curg.

Ei stau singuri atat de mult, dar este cineva care este nevazut si foarte aproape de ei. Dar dintr-un motiv oarecare, ei nu-si dau seama de prezenta Lui.

A realizat aceasta este o binecuvantare, insa foarte rara. Depinde de dispozitia lor, de sentimentele lor, de conditia lor fizica si de vreme. Ploaia sau ceata deasa de afara, insomnia sau durerea intensa, par sa afecteze dispozitia lor si sa le tulbure vederea,

 astfel incat ei sa nu realizeaza prezenta Lui. Exista , insa, ceva chiar mai bun  decat a realiza, chiar mai binecuvantat. Este complet independent  de aceste alte conditii si este ceva care va ramane cu voi.

Este aceasta: sa recunosti  acea prezenta nevazuta, care este atat de minunata de linistitoare, de calmanta  si de calda.

Deci recunosti prezenta Stapanului. El este aici, aproape de tine, prezenta Lui este reala. Recunoasterea te va ajuta de asemenea sa realizezi, dar ea nu depinde niciodata de aceasta.

Da, este infinit mai mult - adevarul este o prezenta, nu un lucru, nu un fapt, sau o afirmatie. Cineva este prezent, si El este un Prieten inimos si este Domnul cel atotputernic.

Aceasta este un adevar plin de bucurie pentru inimile care plang de pretutindeni, indiferent de motivul lacramilor si oricare ar fi raul pe malul caruia este plantata salcia lor plangatoare."(Evrei1:11...Dar Tu ramai...){Samuiel Dickey cordon}

Niciun comentariu: