~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 28 aprilie 2023

HRISTOS ESTE MANGAIEREA MEA


 "Ati auzit de rabdara lui Iov si ati vazut ce sfarsit i-a dat Domnul, pentru ca Domnul este plin de mila si indurare.(Iacov5:11) 

"Dar bunatate Domnului tine in veci pentru cei ce se tem de El, si indurarea Lui pentru copiii copiilor lor, pentru cei ce pazesc legamantul Lui, si si isi aduc aminte de poruncile Lui ca sa le implneasca.(Psalmul 103 17-18)

Frederik Tucker, fiul unei familii engleze foarte bogate, s-a nascut pe 21 mai 1853 in nord-estul Indei. Impreuna cu prima lui sotie si cu trei colaboratori, el a intemeiat in anul 1882  Armata Salvarii in India. Prima lui sotie a murit curand in timpul unei epidemii de holera.

Frederik s-a recasatorit. A doua lui sotie, Emma, era fiica  intemeietorului  Armata salvarii (1865, Londra),  William Both.

 Impreuna au avut noua copii, dintre care trei au murit de timpuriu. Si Emma s-a imbonlavit  grav in india si au fost nevoiti sa se mute in America

Intr-o zi, Frederick predica si spunea  ca Isus Htistos este plin de mila. Dupa predica , un ascultator i s-a adresat  cu un vadit repros: " Daca si sotia dumneavoastra ar muri la fel ca a mea, iar copiii ar stiga plangand dupa mama lor,  nu ati mai spune nimic despre un Dumnezeu al dragostei care este milostiv".

Dupa cateva zile s-a intamplat ceva de necrezut. Fiind intr-o calatorie, Emma si-a perdut viata intr-un accident de tren!  Cand Frederik a stat cu cei sase copii ai lui in fata mormantului deschis, si-a  amintit de cuvintele acuzatoare ale ascultatorului sau, si a spus:

 "De curand cineva mi-a spus ca, daca sotia mea ar muri, atunci nu as mai putea spune ca Dumnezeu este plin de mila. 

Daca acest barbat este prezent aici, doresc sa-i spun ca Dumnezeu este cu mine. Da, Durerea mea este foarte mare, dar tocmai astazi Hristos este mangaierea mea.

Barbatul acela era prezent acolo. Coplesit de marturia lui Tucker, si-a deschis inima la mesajul salvator al evangheliei.{Samanta buna}

Niciun comentariu: