~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 24 aprilie 2023

CREDINTA MANTUITOARE


 "Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca adat pe singurul Lui Fiu, ca oricine crede in El, sa nu piara ci sa aiba viata vesnica.(Ioan 3:16)

Era dupa batalia de la Murfrusboro. Cam pe la miezul nopti, cunoscutul evanghelist Moody, care isi indeplinea  slujba ingrijind de bonlavi si de cei ce erau pe patul mortii, a fost chemat la patul unui soldat grav ranit. Il gasi slabit de tot.

"Ajuta-ma sa mor",  zise soldatul. - "Dragul meu, daca s-ar putea, te-as purta bucuros pana dincolo de poarta imparatiei cerurilor. Dar nu pot", ii raspunse Moody.  Evanghelistul deschise Biblia si incearca sa-i spuna ceva. Soldatul clatina din cap si zise: "El nu poate sa ma mantuiasca; am pacatuit toata viata. 

Evanghelistul ii citi din Evanghelia dupa Ioan pasajul cu Nicodim, care venise sa-L intrebe pe Isus despre dobandirea vietii vesnice. 

Cat timp a citit Moody, soldatul a sorbit fiecare cuvant rostit. Cand a ajuns la cuvintele : tot asa trebuie sa fie inaltat si Fiul Omului,  pentru ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica", muribundul il opri. 

"Este adevarat acest lucru?" intreaba el. - "Da" , raspunse cu siguranta Moody. Ei bine, niciodata n-am auzit acest adevar din Biblie; citeste-mi-l incodata." Se rezema in coate pe marginea patului si isi impreuna mainile. Cand a sfarsit, ii spuse evanghelistului: "Cat este de bine! N-ai vrea sa mai citesti inca odata?"

Evanghelistul citi din nou, pentru a treia oara, dar mai inceti. Ochi soldatului erau inchisi, dar fata ii era surazatoare, nu nelinistita ca mai inainte. Buzele lui murmurau ceva. Cand Moody s-a aplecat sa asculte, auzi soptind rar: "si dupa cum Moise ...a inaltat...Deschise ochii din nou si zise: "Destul; nu-mi mai citi.

A doua zi de dimineata, cand Moody a venit sa-l vada , a zarit patul gol. Ingrijitorul bonlavilor i-a spus ca soldatul murise in pace.Dupa plecarea Evanghelistului a fost linistit, repetand din cand in cand cuvintele : " ...ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica.

Iata care este credinta mantuitoare:"Cine crede in Fiul ,are viata vesnica; dar cine nu crede in Fiul , nu va vedea viata, ci mania lui Dumnezeu ramane peste el (Ioan 3:36) {Samanta buna}

Niciun comentariu: