~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 26 decembrie 2022

INCOTRO PRIVESTI TU?



 " Invata-ne sa ne numaram bine zilele, ca sa capatam o inima inteleapta!" Psalmul 90:12)

Eu nu ma uit inapoi. Dumnezeu cunoaste eforturile mele fara rost. El stie ocaziile scapate si greselile infaptuite. Toate aceste le las in seama Lui, a Celui care mi-a dat un Salvator. si care in har imi iarta esecurile.

Eu nu privesc inainte. Dumnezeu cunoaste viitorul meu, drumul scurt sau lung, care ma va conduce acasa. Domnul Isus va fi cu mine in orice incercare si va purta la orice pas povara pentru mine.

Eu nu ma uit in jurul mei.  Imi va insufla doar teama. Lumea devine tot mai nelinistita si tot mai turbulenta. Ea este asa de intunecata, periculoasa si rea. Fericirea care mi-o ofera ea, insala si nu poate multumi inima mea.

Eu nu privesc inauntrul meu. Aceasta ma va face foarte nefericit. Nu am nimic in mine in care sa-mi pun speranta. In inima mea exista doar nereusite si hotarai slabe, care nu se realizeaza niciodata.

 Dar eu privesc in sus la Domnul Isus. Acolo, inima mea gaseste pacea adevarata. Orice teama dispare si face loc constientei  adanci: eu sunt iubit de Dumnezeu ! 

Lumina dumnezeieasca de sus alunga intunericul si lasa sa straluceasca harul lui Dumnezeu. Privind la Domnul Hristos in cer, nadejdea vie in venirea Lui se intareste in mine.{Samanta buna}

"Caci prin har ati fost mantuiti prin credinta, Si acesta nu vine de la voi; ci este darul lui Dumnezeu.Nu prin fapte ca sa nu se laude nimeni.(Efeseni 2:8-9)

"Si noi, dar, fiindca suntem inconjurati cu un nor asa de mare de martori, sa dam la o parte orice piedica, si pacatil care ne infasoara asa de lesne,si sa alergam cu staruinta la alergarea care ne stam inainte.

Sa ne uitam tinta la Capetenia si Desavarsirea credintei noastre, adica la Isus,care pentru bucuria care-I era pusa inainte ,a suferit crucea, a dispretuit rusinea si sade la dreapta scaunului de domnie al lui Dumnezeu. " (Evrei 12 :1-2)

Niciun comentariu: