~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 16 octombrie 2022

"NU LASA MANA SA TI SE ODIHNEASCA"


"Tot ce gaseste mana ta sa faca, fa cu toata puterea ta! Caci in locuinta mortilor.  In care mergi, nu mai este nici lucrare , nici chibzuiala , nici stiinta, nici intelepciune." (Eclesiastul 9:10)

Ocaziile sunt in numar mai mare seara. Oamenii se intorc acasa de la munca, si castigatorul de suflete gaseste timp sa le spuna despre dragostea Domnului Isus .

Esti angajat in lucrarea de seara pentru Domnul Isus? Daca nu, nu mai zabovi sa te inrolezi in  serviciul care cere atata munca.

Pacatosii pier din lipsa de cunostinta. Cel care intarzie isi va vedea hainile patate cu sangele sufletelor  lor. (vezi Ieremia 2:34).

Domnul Isus si-a dat amandoua mainile picioarele cand a fost rastignit pe cruce .Cum pot eu sa-mi tin mainile departe de lucrarea Sa? Zi si noapte, El a trudit si S-a rugat pentru mine. Cum pot eu sa stau o singura ora lenivand fara grija?

Trezeste-te, inima lenesa. Pune-ti mainile la treaba, sau inalta-le in rugaciune. Cerul si iadul stau in zel .Sa fiu zelos , deci, si sa seman seminte bune pentru Domnul Dumnezeul meu in seara aceasta.

Seara vietii cere multe de la noi .Viata este atat de scurta incat se reduce la o dimineata a puterii si la o seara de prabusire. Pentru unii oamenii, viata pare lunga, dar un banut inseamna o suma mare pentru un sarac.

Viata este atat de scurta incat nimeni nu-si poate permite sa piarda o zi. S-a spus ca, daca un mare rege ar veni la noi cu o gramada de aur si ne-ar spune ca ne da cat putem numara intr-o zi , am avea o zi cat se poate de lunga. Am incepe dis-de -dimineata si nu ne-am opri pana seara.

Castigarea sufletelor este o munca mult mai nobila. de ce sa ma retrag atat de devreme? Unii oameni sunt crutati pentru seara lunga a batraneti puternice.

Daca aceasta este cazul meu, sa-mi folosesc talentele cat mai pot si sa-L slujesc pe Domnul pana in ultimul ceas. Prin harul Lui, voi muri pe ogor.

Voi lasa jos povara numai atunci cand ma voi aseza sa mor.Cei care sunt mai  in vastra pot sa-i instruiasca pe cei tineri sa-i mangaie pe cei slabiti si sa-i incurajeze pe cei disperati .

Daca seara are mai putina caldura , este mai bogata in intelepciune calma. De aceea , pana seara , nu imi voi lasa mana sa se odihneasca.{CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: