~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 24 octombrie 2022

" MAI INTAI, EL ESTE MEDICUL.

                                               "Caci ii cunosc durerile.'' (Exod 3:7)

"El iti iarta toate faradelegile tale El iti vindeca toate boalele tale El iti izbaveste viata din groapa, El te incununeaza cu bunatate si indurare. (Psalmul 103 :3-4)

Copilul este mangaiat atunci cand canta  "tatal meu stie asta " Oare noi nu vom fi mangaiati gandind-ne ca dragul nostru Prieten si scumpul nostru Mire stie totul despre noi?

Mai intai, El este Medicul. Daca El stie totul, nu este nevoie sa stie pacientul. Linisteste-te inima slaba si tulburata; inceteaza cu panda, curozitate si neincrederea! 

Ce nu stii acum, vei sti mai tarziu. Intre timp, Isus, preaiubitul Medic, iti cunoaste sufletul si ispitele. Ce nevoie are pacientul sa analizeze toata medicina, sau sa evalueze toate simtoamele?

Aceasta este munca Medicului nu a mea. Treaba mea este sa ma incred in prescriele Lui. Daca nu pot citi retete Lui, nu trebuie sa ma nelinistesc.

Trebuie sa ma incred in priceperea Lui de a face totul limpede, in rezultatele obtinute, oricat de misterioase le-ar fi indeplinirea. In al doilea rand , El este Stapanul iar cunoasterea Lui ne slujeste in locul cunoasterii noastre. Noi trebuie sa ascultam, nu sa judecam : "robul nu stie ce face stapanul Sau "Ioan 15;15)

Oare arhitectul isi explica planul orcarui lucrator neindemanatic? Daca stie ce vrea, nu este deajuns? Lutul de pe roata olarului nu stie ce forma va avea ,dar daca olarul isi cunoaste meseria, ce conteaza ca lutul este nestitor? 

Domnul meu nu trebuie sa fie examinant de un nestitor ca mine. In al treilea rand, El este Capul. Toata intelegerea locuieste in El. Oare o mana judeca? Oare un picior intelege? Toate puterile cunoasterii se afla in cap.

De ce sa aiba un membru al trupului creier  doar pentru el, atunci  cand capul indeplineste toate functiile inteligente? De aceea, atunci cand un credincios este bonlav, trebuie sa se mangaie cu urmatorul adevar: s-ar putea ca el sa nu cunoasca sfarsitul incercarii, dar Isus stie totul,

Iubitul meu Domn, fii ochi, suflet si minte pentru mine intotdeauna, si ajuta-ma sa fiu multumit cu  ceea ce imi descoperi Tu!{CHARLES H. SPURGEON}

 

Niciun comentariu: