~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 6 octombrie 2022

"'INCREDE-TE iN EL,SI EL LUCREAZA"


 Incredinteaza-ti soarta in mana Domnului, increde-te  in El, si El va lucra. (Psalmul 37:5)

Sensul literal al acestui verset este: "Rostogoleste-ti calea pe urmele lui Yehova si increde-te in El, si El lucreaza. Ne atrage atentia interventia imediata a lui Dumnezeu odata ce incredintam, sau o "rostogolim"  poverile de orice fel din mainile noastre in ale Lui.

Fie ca povara noastra este un necaz, o dificultate , o nevoie trupeasca, sau cu privire  la mantuirea cuiva drag, "Ei lucreaza".

Cand lucreaza El ? "El lucreaza" acum.  Noi ne purtam ca si cum Dumnezeu nu acceptat imediat increderea noastra in El si ca urmare intarzie implinirea a ceea ce I-am cerut sa faca. Nu intelegem ca "El lucreaza" In timp ce incredintam . "El lucreaza " acum!  Laudati-L pentru acest fapt real.

Speranta ca El va lucra este ceea ce-L imputerniceste  pe Duhul sa implineasca ceea ce am "rostogolit " asupra Lui. In momentul acela nu mai este in mana noastra, si nu trebuie sa mai incercam s-o facem noi. "El lucreaza!"

Debaraseaza-te de povara si nu incerca s-o iei din nou. Ce usurare este sa stii ca intr-adevar El este la lucru in dificultatea prin care trecem!

Si cand cineva iti spune: "Dar nu vad nici un rezultat", nu-i da atentie. "El lucreaza" daca am "rostogoli  poverile noastre asupra Lui si "daca ne uitam tinta ...la Isus"(Evrei12:2) ca El sa rezolve lucrurile.  Credinta noastra poate fi incercata, dar "El lucreaza". Cuvantul Sau este adevarul! V.H.F.

"Eu strig catre Dumnezeu, catre Cel Prea Inalt, catre Dumnezeu care lucreaza pentru mine."(Psalmul 57:2)

O traducere frumoasa mai veche a acestui verset spune:" El va implini cauza ce-o tin in mana". Lucrul acesta mi se pare foarte real in ziua de azi. Lucrul acesta pe care-l tin in mana mea" - lucrarea mea de azi, acest concept pe care nu-l pot stapani aceasta sarcina  in care mi-am supraestimat abilitatile -

acesta este ce pot "striga" dupa El sa faca "pentru mine", cu siguranta linistita ca El o va face. Cei neprihaniti si intelepti , si faptele lor , sunt in mana lui Dumnezeu"(Ecl.9:1) Frances Ridley Havergal

Domnul va urmari promisiunile legamantului Sau. Orice apuca si tine mana Sa va implini. De aceea indurarile Sale trecute sunt garantii pentru cele viitoare, si motve intemeate de a continua sa strigam la El. Chareles H. Spurgeon {Izvoare in desert}

Niciun comentariu: