~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 27 octombrie 2022

"CRISTOS, GARANTUL NOSTRU INSANGERAT"


 Curcubeul Meu, pe care l-am asezat in nor, el va sluji ca semn al legamantului dintre Mine si pamant. Cand voi strange nori deasupra pamantuli, curcubeul se va arata in nor (Genesa 9:14)

Observati forma fagaduintei. Dumnezeu nu a spus:" cand vei vedea curcubeul si iti vei aduce aminte de legamantul Meu, atunci nu voi distruge pamantul". 

Fagaduinta nu depinde de memoria noastra, care este slaba si ratacitoare; ea se bazeaza pe memoria lui Dumnezeu care este infinita si neschimbatoare. "Curcubeul Meu va fi in nor, si Eu ma voi uita la el, ca sa-Mi aduc aminte de legamantul cel vesnic"Genesa 9:16)

Nu de amintirile mele se leaga legamantul, ci faptul ca Dumnezeu isi aminteste de mine si de legamantul Sau cu mine este temelia sigurantei mele.

Slava lui Dumnezeu! Toate fortaretele mantuirii sunt asigurate de puterea divina.  Chiar si cele mai mici turnuri, despre care credem  ca sunt lasate in grija oamenilor, sunt pazite de puterea Lui.

Nici amintirea legamantului nu este lasat in seama noastra. Noi pentem uita, dar Domnul nu uita pe sfintii sapati in palmele Sale. Isaia 49:16)

Noi suntem asemenea Israelului  in Egipt.  Sangele trebuie pus pe tocul si pe usiorii usii. Domnul nu spune : "cand tu vei vede sangele, Eu voi trece peste tine" (vezi Exodul 12:22-23)

Privind la Isus, primesc bucurie si pace, dar numai atunci cand Dumnezeu priveste la Isus este asigurata mantuirea mea si a tuturor alesilor Sai.

Este imposibil ca Dumnezeu sa se uite la Cristos, Garantul nostru insangerat si sa mai uite odata pentru pacatele pedepsite in Isus.

Nu, nu de noi depinde sa fim mantuiti, amintindu-ne legamantul Nu exista nici o cobinatie de in si lana in Jertfa Domnului  Cristos - nici o urma de mana omeneasca nu intineaza lucrarea de mantuire Mantuirea nu vine prin om sau de la om ci doar prin Domnul. 

Noi ne vom aminti de legamantul doar prin harul divin. Totusi , temelia sigurantei noastre nu se afla aici. Faptul ca Dumnezeu Isi amintteste de noi si nu faptul ca noi ne amintim de Dumnezeu, este siguranta noastra.  De aceea legamantul este un legamat  vesnic. Genesa 9:16) {CHARLES H. SPURGEON}

Niciun comentariu: