~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 4 februarie 2022

"TOTI AVEM MUNTI IN VIETILE NOASTRE

"


Ascultati-Ma ...., voi, pe care v'am luat in spinare de la obarsia voastra, pe care v'am purtat pe umar dela nasterea voasta: pana la batranetea voastra Eu voi fi Acelasi , pana la caruntentele voastre va voi sprijini. V'am purtat, si tot vreau sa va mai port, sa va sprijinesc si sa va mantuiesc."(Isaia 46:3-4)

 Dumnezeu va face ca obstacolele noastre sa serveasca scopurile Lui. Toti avem munti in vietile noastre, si de multe ori acestia sunt oameni sau lucruri care amenita sa blocheze progresul vietii noastre spirituale.

Obstacolele pot fi neadavaruri spuse despre noi; o ocupatie dificila; "un tepus in carne"(2 Corinteni 12:7);  sau crucea noastra zilnica.

Si deseori ne rugam pentru indepartarea lor, caci tindem sa gandim ca numai daca acestea ar fi indepartare, am trai o viata mai tranda, mai curata si mai sfanta.

"  O, nepriceputilor si zabavnici cu inima, cand este vorba sa credeti tot ce au spus proorocii!Luca 24: 25) Acestea sunt tocmai conditiile necesare susccesului, si au fost puse in vietile noastre ca mijloace de producere a darurilor si a calitatilor pentru care ne-am rugat atat de mult timp.

Ani de zile ne rugam pentru rabdare, si cand ceva incepe sa ne incerce peste puterile noastre , fugim de lucrul acela. Incercam sa-l evitam, il vedem ca pe un obstacol de netrecut in calea scopului dorit,si credem ca daca ar fi indepartat, am experimenta imediat eliberarea si victoria.

Nu este adevarat! Am vedea doar sfarsitul ispitei de a fi nerabdatori. Asta nu este rabdare!  Singura cale prin care se poate ajunge la adevarata rabdare este tocmai prin indurarea acestor incercari care par atat de insuportabile in ziua de azi.

Nu mai fugi, ci supune-te!  Cere prin credinta sa fii partasi rabdarii Domnului Isus si infrunata-ti incercarile prin El. Nu este nimic in viata ta care sa te intristeze sau sa te preocupe astfel incat sa nu poti sa te supui celui mai inalt scop.

Adu-ti aminte ca ele sunt muntii lui Dumnezeu. El ii pune acolo pentru un scop, si stim ca El Isi va tine intotdeauna promisiunea. 

"Dumnezeu  ii stie drumul, El ii cunoaste locuinta. Caci El vede pana la marginile pamantului, zareste totul sub ceruri."(Iov28:23-24)

Scopul incercarilor noastre nu este doar de a ne testa valoarea, ci si de a o creste, la fel cum stejarul semet este testat prin furtuni si, inacelasi timp , intarit prin ele.{IZVOARE IN DESERT}

Niciun comentariu: