~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 7 februarie 2022

"PENTRU CE TE MAHNESTI SUFLETE ?


 "Incolo, fratii mei, tot ce este adevarat, tot ce este vrednic de cinste, tot ce este drept tot ce este curat, tot ce este  vrednic de iubit, tot ce este vrednic de primit, orice fapta buna, si orice lauda, aceea sa va insufleteasca.(Filipeni 4:8).

                                    Pentru ce te mahnesti, suflete? (Psalmul 43:5)

Exista un motiv sa ne mahnim ? De fapt,  exista doua motive, numai doua. Daca am fi necredinciosi, am avea un motiv sa ne mahni; sau daca ne-am fi convertit, dar am continua sa traim in pacat, si atunci am fi mahniti in cosecinta.

In afara acestor doua conditii, nu exista nici un motiv sa ne mahnim, pentru ca orice altceva poate fi adus la Dumnezeu " prin rugaciuni si cereri cu multumiri"(Filipeni 4:6).

Si prin toate momentele noastre de nevoi, dificultati si incercari, noi ne putem exercita credinta in putere si dragostea lui Dumnezeu."Nadajduieste in Dumnezeu (Psalmul 43: 5)

Aminteste-ti, te rog, ca nu exista nici un moment in care sa nu putem nadajdui in Dumnezeu, oricare ar fi nevoia noastra sau oricat de mare ai fi dificultatea noastra.

Chiar si cand situatia noastra pare imposibila, lucrarea noastra este sa nadajduim in Dumnezeu" Nadejdea  noastra nu va fi zadarnica, si ajutorul va veni la momentul hotarat de Domnul.

O, de sute, si chiar de mii de ori am vazut ca lucru acesta este adevarat in ultimii 70 de ani si patru luni din viata mea! Cand pare imposibil sa mai vina ajutorul , venea, pentru ca Dumnezeu are propiile Sale resurse nelimitate.

In zece mii de feluri diferite, si in zece mii de momente diferite, ajutorul lui Dumnezeu poate veni la noi.

Lucrarea noastra este sa aducem cererile noastre inaintea Domnului si, cu simplitatea unui copil , sa ne varsam inimile inaintea Lui, spunand: "Eu nu merit sa ma asulti si sa raspunzi cererilor mele, dar de dragul scumpului Domn Isus, de dragul Lui , raspunde rugaciunii mele.

Si da-mi harul de a astepta linistit pana cand vei binevoi sa-mi dai ceea ce Iti cer.Pentru ca eu cred ca Tu o vei face la timpul Tau si in felul Tau" . "Caci iarasi Il voi lauda" (Psalmul 43:5)

Mai multa rugaciune, mai multa exersare a credintei noastre si mai multa rabdare asteptand indrumari spre binecuvantari - binecuvantari din belsug. Am vazut de multe sute de ori ca este adevarat si, prin urmare, continui sa-mi spun mie insumi: Nadajduieste in Dumnezeu."[ Ge0rge Mueller}

Niciun comentariu: