~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 28 august 2020

ACTIONEAZA ACUM !





















"Daca iertati oamenilor greselile lor,si Tatal vostru cel ceresc va va ierta greselile voastre."(Matei 6:14)


Cauta de te impaca de graba cu parasul tau...(Matei 5:25)


In acest verset,Isus Hristos a enuntat un principiu  foarte important,spunand: "Fa ceea  ce stii ca trebuie sa faci - acum. Grabeste-te!


 Daca nu actioneaza prompt , va incepe sa se desfasoare un proces inevitabil pana ce "vei plati cel din urma banut" Matei 5:26) in durere, agonie si suferinta."


Legile lui Dumnezeu sunt imuabile si nu ai cum sa te sustragi de la ele. Invataturile Domnului Isus intotdeauna patrund in centru fiintei noastre.


Dorinta de a ma asigura ca dusmanul meu imi da tot ceea ce mi se cuvine este un lucru firesc. Insa Isus spune ca este o chestitiune de o importanta ineluctabila si eterna pentru mine ca eu sa platesc dusmanului meu ceea ce ii datorez.


Din perspectiva Domnului nostru, nu conteaza daca eu sunt inselat sau nu, ci tot ce conteaza cu adevarat este ca eu sa nu insel pe altcineva.


Insit eu sa benificiez de drepturile mele, sau platesc ceea ce datorez din perspectiva Domnului Isus Hristos?

Grabeste-te - vino la judecata acum. In lucrurile morale si spirituale, trebuie sa actionezi cu promptitudine. Altminteri, procesul cel inevitabil, si necrutator va incepe sa se desfasoare.

Dumnezeu este hotarat ca un copil al Sau sa fie la fel de imaculat, de curat si de alb precum zapada viscolita, si atata vreme cat ezista neascultarea in orice aspect al invataturii Sale, El va ingadui ca Duhul sau sa foloseasca orice proces necesar pentru a ne determina sa ascultam.


Faptul ca insistam sa dovedim ca avem dreptate este aproape intotdeauna un indiciu clar ca exista un aspect in care suntem neascultatori.


Nu e de mirare ca Duhul lui Dumnezeu ne indeamna atat de vehement sa ramanem neclintiti in lumina! (vezi Ioan 3:19-21)


"Cauta de te impaca cu parasul tau..." Ai ajuns brusc la un anumit  niviel in relatia ta cu cineva, ca sa descoperi mai apoi  ca in inima ta exista manie?


Marturiseste-o fara intarziere - indreapta lucrurile inaintea lui Dumnezeu. Impacat-te  cu persoana respectiva  actioneaza acum!{ OSWALD  CHAMBERS}




Niciun comentariu: